♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

B2,PP2 etter sa,(total PP5) EL30.10 IKM 14.11

Endelig negativ el test ikveld. :) Holder meg her med dere, selv om kanskje el er i morgen tidlig. [emoji14]

Hadde positiv EL-test i går og negativ i dag, så da er vel EL i dag :) la inn akskjer i går på morningen, og skal legge inn i kveld ;-) Håper bare det er nok, sykdom slo meg helt ut i helgen, så det er det beste vi får til, eller det meste jeg har klart å orke :-)

Kaster meg med her, har lite tro på at det skal klaffe på første el etter ma, men spennende å følge med på dere andre:happy:

Andy1892 - PP12 (pp1 etter MA uke 10) - B1 - EL 4.11 - ikm 17.11

Siden jeg hadde negativ EL-test, og eggløsning i går (og 1 dpo!! :happy: Endelig dpo-land!), så ser det ut som at min IKM har flyttet seg til mandagen i stedet for lørdag, så jeg har ikke IKM 18.11, men 20.11 - og hører sikkert til i neste IKM-gruppe nå, men håper jeg kan være her i stedet. Siden det er dere jeg har fulgt med på

Sniker meg inn her etter en liten pause fra forum[emoji854] Vi har nå startet opp utredning for ufrivillig barnløshet og skal inn for å få prøvesvar og evt oppstart av behandling i slutten av november, men vi slutter ikke å prøve på egen hånd av den grunn[emoji6]

Frøkenspiresnart - PP14 (pp 2 etter sa) - B2 - EL 06/11 - IKM 19/11.

5ef1f1b9e2ba34c81a1b21e672560124.heic

Sniker meg inn her etter en liten pause fra forum[emoji854] Vi har nå startet opp utredning for ufrivillig barnløshet og skal inn for å få prøvesvar og evt oppstart av behandling i slutten av november, men vi slutter ikke å prøve på egen hånd av den grunn[emoji6]

Velkommen :happy: og lykke til med utredningen og prøvingen på egenhånd! :)

Siden jeg hadde negativ EL-test, og eggløsning i går (og 1 dpo!! :happy: Endelig dpo-land!), så ser det ut som at min IKM har flyttet seg til mandagen i stedet for lørdag, så jeg har ikke IKM 18.11, men 20.11 - og hører sikkert til i neste IKM-gruppe nå, men håper jeg kan være her i stedet. Siden det er dere jeg har fulgt med på
Men kanskje IKM-datoen min kan flyttes til 19.11 her inne; PP2 - B1 - EL 05.11 - IKM ca 19.11 :-)

Last edited:

Da er vi i samme båt!:)
Ønsker dere masse lykke og håper det klaffer denne pp[emoji1]

Litt uspesifikke symptomer i det siste :bored: Litt smerter og stikninger nederst i magen, akkurat som noen klemmer rundt noe der inni. Kjent litt prikking i magen morgen og kveld i det siste, men nå idag er det blitt mye kraftigere og hele dagen. Nesten litt plagsomt :rolleyes: Har i tillegg fått et par småkviser i ansiktet som jeg aldri pleier å ha :shifty: Ellers litt småkvalm og fryktelig trøtt, samt ømme pupper som mannen mente kjente annerledes ut:p

Litt uspesifikke symptomer i det siste :bored: Litt smerter og stikninger nederst i magen, akkurat som noen klemmer rundt noe der inni. Kjent litt prikking i magen morgen og kveld i det siste, men nå idag er det blitt mye kraftigere og hele dagen. Nesten litt plagsomt :rolleyes: Har i tillegg fått et par småkviser i ansiktet som jeg aldri pleier å ha :shifty: Ellers litt småkvalm og fryktelig trøtt, samt ømme pupper som mannen mente kjente annerledes ut:p

Høres lovende ut. Hvor mange dpo er du?

Back
Topp