Blir med i den andre gruppen og men blir her også slik at jeg fortsatt kan følge med på oppdateringer fra dere
Da lar jeg deg stå der du er på lista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir med i den andre gruppen og men blir her også slik at jeg fortsatt kan følge med på oppdateringer fra dere
B2,PP2 etter sa,(total PP5) EL30.10 IKM 14.11
Tusen takk Lykke til til deg ogsåTrist å høre om at dere mistet. Masse lykke til denne pp[emoji173]️
Velkommen og lykke til med utredningen og prøvingen på egenhånd!Sniker meg inn her etter en liten pause fra forum[emoji854] Vi har nå startet opp utredning for ufrivillig barnløshet og skal inn for å få prøvesvar og evt oppstart av behandling i slutten av november, men vi slutter ikke å prøve på egen hånd av den grunn[emoji6]
Frøkenspiresnart - PP14 (pp 2 etter sa) - B2 - EL 06/11 - IKM 19/11.
Men kanskje IKM-datoen min kan flyttes til 19.11 her inne; PP2 - B1 - EL 05.11 - IKM ca 19.11Siden jeg hadde negativ EL-test, og eggløsning i går (og 1 dpo!! Endelig dpo-land!), så ser det ut som at min IKM har flyttet seg til mandagen i stedet for lørdag, så jeg har ikke IKM 18.11, men 20.11 - og hører sikkert til i neste IKM-gruppe nå, men håper jeg kan være her i stedet. Siden det er dere jeg har fulgt med på
Sniker meg inn her etter en liten pause fra forum[emoji854] Vi har nå startet opp utredning for ufrivillig barnløshet og skal inn for å få prøvesvar og evt oppstart av behandling i slutten av november, men vi slutter ikke å prøve på egen hånd av den grunn[emoji6]
Frøkenspiresnart - PP14 (pp 2 etter sa) - B2 - EL 06/11 - IKM 19/11.
Ny PP, nye muligheter. Fant ingen IKM uke 46 tråd, så her er den.
Nick - PP - Barn nr - EL - IKM
(Gi beskjed om du endrer nick eller IKM)
Litt uspesifikke symptomer i det siste Litt smerter og stikninger nederst i magen, akkurat som noen klemmer rundt noe der inni. Kjent litt prikking i magen morgen og kveld i det siste, men nå idag er det blitt mye kraftigere og hele dagen. Nesten litt plagsomt Har i tillegg fått et par småkviser i ansiktet som jeg aldri pleier å ha Ellers litt småkvalm og fryktelig trøtt, samt ømme pupper som mannen mente kjente annerledes ut
Bare 7, testedagen føles såå langt unnaHøres lovende ut. Hvor mange dpo er du?
Bare 7, testedagen føles såå langt unna
Ja, fytti! Føles som en hel måned siden el, ikke en ukeBare 4 dpo her, går uendelig sakte
Velkommen og lykke til med utredningen og prøvingen på egenhånd!