♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Ekstremt spennende siden det er siste!! De tar opp fredag morgen, for det er en blastocyst (et 5-dagers egg) og skal ikke dyrkes videre[emoji5] gruer meg helt vilt til den telefonen[emoji31][emoji31][emoji31]

Da skal jeg sende ekstra gode tanker til dere!
Denne gangen skal det sitte![emoji173]️[emoji1]

Da skal jeg sende ekstra gode tanker til dere!
Denne gangen skal det sitte![emoji173]️[emoji1]

Tusen takk[emoji173]️ håper inderlig det[emoji5]

2 dpo og her også snegler tiden seg avgårde :-/ spesielt når planen er å vente til 12/13 dpo med å teste. Det er sykt lenge til!

Samme her, 7 dpo, fikk ikke lagt inn aksjer helt som planlagt så har ikke troen denne pp’en, men alltid en viss prosent for å lykkes uansett:D

Det er sant [emoji1362] Syns egentlig det er litt godt å bare tenke at jeg mest sannsynlig ikke er gravid. En ro over det, som jeg ikke har kjent de andre PP. Litt for opptatt av symptomer, dpo-nedtelling og testing. Har også mye å glede meg til fremover, om det ikke skulle være baby. Det hjelper :)

10dpo og ingen symptomer her heller.. Men det er kanskje en bra ting siden jeg alltid har så ømme brystvorter fra EL til ikm:D Når tenker du å teste?

Tenker også at det er en god ting. Jeg reiser vekk i helgen og må nesten sjekke om jeg kan ta meg ett glass vin. Så tester på fredags morgen. Da er jeg 10 dpo. Håper å få en liten peiling ut av den testen. Orker ikke lure med meg tester i veska og få nyheten når jeg bor tett oppi mange andre [emoji23] Du da?

Ser at det er flere her som venter nr. 3 eller 4. Er dere bare superklare eller er det prøving med skrekkblandet fryd? Jeg har veldig lyst på en til, men har maange tanker denne gangen. Syns liksom det er en del jobb med to, så hvordsn blir det med tre? Takler ungene en baby til? Klarer jeg å fordele oppmerksomheten når det allerede er mye sjalusi og vanskelig nok som det er? Del gjerne tanker med meg [emoji173]️

Det er sant [emoji1362] Syns egentlig det er litt godt å bare tenke at jeg mest sannsynlig ikke er gravid. En ro over det, som jeg ikke har kjent de andre PP. Litt for opptatt av symptomer, dpo-nedtelling og testing. Har også mye å glede meg til fremover, om det ikke skulle være baby. Det hjelper :)

Tenker også at det er en god ting. Jeg reiser vekk i helgen og må nesten sjekke om jeg kan ta meg ett glass vin. Så tester på fredags morgen. Da er jeg 10 dpo. Håper å få en liten peiling ut av den testen. Orker ikke lure med meg tester i veska og få nyheten når jeg bor tett oppi mange andre [emoji23] Du da?
Samme som meg det da jo! Skal bort på venninnetur og vil jo vite selv om jeg kan ta meg noen glass eller ikke:p Er 13 dpo på fredag med ikm lørdag. Kanskje man skal blåse av en test på fredag da:D

Ser at det er flere her som venter nr. 3 eller 4. Er dere bare superklare eller er det prøving med skrekkblandet fryd? Jeg har veldig lyst på en til, men har maange tanker denne gangen. Syns liksom det er en del jobb med to, så hvordsn blir det med tre? Takler ungene en baby til? Klarer jeg å fordele oppmerksomheten når det allerede er mye sjalusi og vanskelig nok som det er? Del gjerne tanker med meg [emoji173]️

Vi jobber på nr 3, første for samboeren min.:)
Jeg ble gravid første pp i mai, men det ble abort i uke 13 pga ikke levedyktig foster. Jeg var nok ikke helt klar da, men er absolutt det nå!!
Mine er 8 og 10 og gleder seg til å få søsken...så nå håper jeg det snart kommer positive tester:smug:

Jeg tror det vil løse seg! Hvor gamle er dine barn?

Her prøver vi også på nr. 3, og er superklar (nesten). De to som vi har fra før er 9 og 6 år, så her er de så store at jeg er ikke sånn veldig bekymret for sjalusi.
Er nok derfor vi er så lysten på ny baby også at nå er de så store at de ikke er avhengig av oss på samme måte (savner den tiden).
Og med tanke på å gå fra to til tre så tror jeg ikke den overgangen blir så stor.
Eneste bekymringen er vell at jeg også har blitt litt eldre med årene og at jeg ikke har den samme energien.

3dpo og jeg synes tiden raser avgårde, spesielt når det er mye å gjøre på jobb. Jeg skal ikke teste før på IKM. Da slipper jeg å bli skuffet [emoji4]

Ifølge ff er jeg 3dpo jeg å , men litt usikker selv [emoji12] vurderer å ikke teste før ikm sjæl, men skal på tur akkurat den hælja, så da må jeg enten ta en på fredagen før vi drar eller på mandagen etter vi kommer hjem, vanskelig valg [emoji848]

Ifølge ff er jeg 3dpo jeg å , men litt usikker selv [emoji12] vurderer å ikke teste før ikm sjæl, men skal på tur akkurat den hælja, så da må jeg enten ta en på fredagen før vi drar eller på mandagen etter vi kommer hjem, vanskelig valg [emoji848]
Jeg har flere tester liggende, men orker ikke å bli skuffet. Derfor tester jeg ikke før på IKM.

Jeg kommer til å teste torsdagen. Da er jeg rundt 10 dpo. Skal bort den dagen og kommer ikke hjem før lørdag/søndag. Så tenker å teste da også se an om jeg venter med mer testing frem til jeg kommer hjem igjen. Det spørs jo også helt hva testen viser den torsdagen[emoji28] Er det antydning til strek kommer jeg nok til å ta med meg tester på turen[emoji23][emoji85]

Jeg kommer til å teste torsdagen. Da er jeg rundt 10 dpo. Skal bort den dagen og kommer ikke hjem før lørdag/søndag. Så tenker å teste da også se an om jeg venter med mer testing frem til jeg kommer hjem igjen. Det spørs jo også helt hva testen viser den torsdagen[emoji28] Er det antydning til strek kommer jeg nok til å ta med meg tester på turen[emoji23][emoji85]

Smart det. Har du pleid å få strek 10dpo før? [emoji16]

Smart det. Har du pleid å få strek 10dpo før? [emoji16]

Jeg har fått positiv test en gang i mitt liv så jeg aner ikke hvor tidlig jeg kan forvente å se strek om vi er så heldig å fått klaff[emoji85]
Første gang jeg fikk positiv test var det med cb digital som viste gravid 2-3. Det gikk desverre ikke og det er allerede ett år siden.. Tiden går jammen fort.

Jeg har fått positiv test en gang i mitt liv så jeg aner ikke hvor tidlig jeg kan forvente å se strek om vi er så heldig å fått klaff[emoji85]
Første gang jeg fikk positiv test var det med cb digital som viste gravid 2-3. Det gikk desverre ikke og det er allerede ett år siden.. Tiden går jammen fort.
Var du også i juli-forumet?

Er det noen av dere som har vært gravide før og testet positivt 10dpo? Er så utålmodig!
Pleier få symptomer 6-8 dpo og positiv test 8-10 dpo. Fikk utslag 7dpo sist.
Tester med sensitivitet på 10.

Back
Topp