Det er det [emoji4]
Får håpe det blir vår tur igjen snart
Hvordan går det med deg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det [emoji4]
Det håper jeg også! En positiv test på ett år, og den mistet jeg.Får håpe det blir vår tur igjen snart
Hvordan går det med deg da?
Jeg har fått positiv test en gang i mitt liv så jeg aner ikke hvor tidlig jeg kan forvente å se strek om vi er så heldig å fått klaff[emoji85]
Første gang jeg fikk positiv test var det med cb digital som viste gravid 2-3. Det gikk desverre ikke og det er allerede ett år siden.. Tiden går jammen fort.
Det håper jeg også! En positiv test på ett år, og den mistet jeg.
Det går bra nå. Jeg er 3dpo og håper det går fort fram til jeg kan teste. Hva med Det?
Her er det nøyaktig ett år siden positiv test i dag. Helt utrolig!Da har vi opplevd det samme vi da. En positiv test på ett år. Var faktisk akkurat ett år siden nå på fredag. Går greit her også, men kjenner jo at hver pp hvor testen viser negativ så mister man jo litt håpet. Men prøver å se positivt på det og tenke at vi vet hvertfall at vi får det til.
Her er det nøyaktig ett år siden positiv test i dag. Helt utrolig!
Jeg mister også håpet for hver gang det ikke går. Jeg tar det nok tyngre enn kjæresten. Alderen er heller ikke helt på min side.
Han er ikke alltid med på å ha sex når det kan klaffe. Likevel mener han at han vil ha en mini. Denne pp-en syntes han faktisk at det var kult da monitoren viste max [emoji23]Han tok det ikke så tungt de første pp etter at vi mistet, men han blir mer og mer klar for hver pp nå. Han spørr mer om ting nå enn tidligere[emoji85] når jeg skal teste, om jeg føler noe osv. Er jo koselig også da[emoji4][emoji173]️
Hva får deg til å føle at han ikke tar det tungt?
Han er ikke alltid med på å ha sex når det kan klaffe. Likevel mener han at han vil ha en mini. Denne pp-en syntes han faktisk at det var kult da monitoren viste max [emoji23]
Det er koselig, ja [emoji4]Ja sånn hender det at skjer her også[emoji85]
Disse mannfolka altså[emoji28] Ikke like lett alltid. Men er koselig når de først viser interesse da[emoji4]
Ryker nok en test imorgen tidlig Da er jeg 9 dpo, håååper jeg kan skimte en svak liten strek
Taakk! Håper jeg og, føler meg jo så forbanna gravidÅå jeg gleder meg til å se![emoji1] Håper![emoji120]
Taakk! Håper jeg og, føler meg jo så forbanna gravid
May the force be with you [emoji85] (Jeg måtte [emoji23])
Du må dele med oss med en gang i morgen[emoji1]
Jeg har ikke tro på at det blir positivt for meg denne pp.. er 8 dpo i dag, men har en følelse av at jeg ikke får strek før nærmere IKM. De gangene jeg har vært gravid mener jeg å huske at jeg har testet dagen før Ikm eller etter..
Tror jeg tester på fredag første gang.
Kan tenke meg at det blir drøssevis med tester i helga på oss alle sammen
Vi prøver ikke, går på p-piller, og skal ha mens mandag, men har en merkelig følelse i kroppen, og mensmurringer allerede nå... blenda tester... hmm
Spennende... min p-pille unge ligger nede og sover
Ja, vi har en vi og siden jeg har vært gjennom det her før burde jeg jo ha en viss mengde kunnskap. Men om jeg har ikm på mandag, hvor er jeg evt i dpo-land?