Jeg har jo testa allerede jeg og Har litt lyst å prøve meg på en av disse tidligtestene imorgen da, så nemlig de har de inne på apoteket rett med meg
Det hadde jeg garantert gjort[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har jo testa allerede jeg og Har litt lyst å prøve meg på en av disse tidligtestene imorgen da, så nemlig de har de inne på apoteket rett med meg
Kjenner til det Jeg klarer stort sett å holde meg til en test om morgenen, men det er mest fordi jeg har miniblære-syndrom og aldri klarer å holde meg lenge nok til å teste på dagene Har testet hver morgen siden 7dpo da, og kommer nok til å teste hver morgen til ikmJeg er 9 dpo i dag fikk negativ test fra babyplan i dag tidelig. Tok en til 2 timer etter på og kommer til å ta en til i kveld hater denne vente fasen man blir jo helt totalt gal!!!!!!!!!!!
Dpo1 her og samme tanke[emoji23] [emoji12]3 dpo og føler dagene går så seint frem mot at jeg kan kjenne evt symptomer eller teste...
Ikke umulig det[emoji106] [emoji4]Jeg er 5 dpo.Har merket en støl/murrende følelse i livmor. Startet i går. Kan det være feste "smerter" tro....
Ikke noe er umulig[emoji106] [emoji4]Plutselig 8 dpo i dag og to (!) dager til test. Ingen symptomer her (annet enn vanlig murring) og glemmer faktisk å tenke etter. Er så forberedt på null baby pga dårlig aksjeinnlegg. Klar for å få vite og planlegge litt fremover [emoji85] Reiser vekk to helger på rad nå, og julebord helga etter. Blir utfordrende om jeg plutselig får to streker [emoji23]
Det kan det være, spennende.[emoji4] [emoji1]5 dpo idag og slimete utflod med litt blod! Minner om slimproppen! Festeblødning?[emoji173]️
Guri hvor dyktig du er[emoji106] [emoji109] [emoji4]12 dpo idag.. Har klart å la være og teste selvom trangen er der Ikm er på lørdag så mine planer er å vente og se om Hufsa dukker opp ila helgen. Om ikke blir det test på mandag!
Hihi.. Takk Er ikke lett!Guri hvor dyktig du er[emoji106] [emoji109] [emoji4]
12 dpo idag.. Har klart å la være og teste selvom trangen er der Ikm er på lørdag så mine planer er å vente og se om Hufsa dukker opp ila helgen. Om ikke blir det test på mandag!
Er første pp så har ikke rukket å bli så miljøskadet av forumet endaJøye meg, for en selvdisiplin du har!!![emoji1303][emoji1303][emoji1303]