12 dpo idag.. Har klart å la være og teste selvom trangen er der Ikm er på lørdag så mine planer er å vente og se om Hufsa dukker opp ila helgen. Om ikke blir det test på mandag!
Haha, hufsa! Måtte le litt av den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 dpo idag.. Har klart å la være og teste selvom trangen er der Ikm er på lørdag så mine planer er å vente og se om Hufsa dukker opp ila helgen. Om ikke blir det test på mandag!
Er første pp så har ikke rukket å bli så miljøskadet av forumet enda
ja, om bare den ble det og det var riktig du.Kan ikke den J***** testen bare bli positiv????????? Blir gal av dette . ; (
ja, om bare den ble det og det var riktig du.
Hadde vært så fint om vi kunne hoppe over i termingruppe og henge der til mål..
Jeg har ikke fått skygge på dem! Mine har vært helt blenda
Er det seriøst så sterke skygger på disse testene?? Jeg er bare 6dpo og kan jo ikke få positiv enda. Tenkte å bare ta en for å «bli kjent» med disse typen tester.
Var litt drøy syns jeg! Flere som har opplevd dette?
Jeg har ikke fått skygge på dem! Mine har vært helt blenda
Stod og tok ut av oppvaskmaskinen nettopp og begynte å strigråte Gråt en god stund, hadde en liten pause og gråt enda litt mer. Aner ikke hvorfor, er kjempelei meg, men er liksom ikke lei meg for noe. Haha, merkelige kropp
Hjelp! I morgen tidlig får jeg kanskje vite om det er en baby på gang [emoji51]
Ja, ser den ganske godt! Men klarer ikke helt se om den er rosa eller grå. Du får teste igjen imorgen eller lørdag!Merkelig syns jeg.. For du ser steken, sant?
Hm, kjemperart syns jeg Pleier du å ha det slik? Jeg gråter aldri med mindre noe trist skjer.Jeg gråt både i forrigår og igår, i går svingte humøret fra glad til strigråting på et minutt...
Det kan være fordi jeg fikk vite i forrigår at en bekjent skal ha barn. Men egentlig skjønner jeg ikke hvorfor akkurat det at de skal ha barn ble så følsomt.
Er det seriøst så sterke skygger på disse testene?? Jeg er bare 6dpo og kan jo ikke få positiv enda. Tenkte å bare ta en for å «bli kjent» med disse typen tester.
Var litt drøy syns jeg! Flere som har opplevd dette?
Ganske tydelig den streken der, men litt vanskelig å se på bildet hvilken farge den har.
Er du helt sikker på at du kun er 6 dpo?
I dag er jeg 5dpo. Ingen testing før om 8 dager