♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Stod og tok ut av oppvaskmaskinen nettopp og begynte å strigråte :bored: Gråt en god stund, hadde en liten pause og gråt enda litt mer. Aner ikke hvorfor, er kjempelei meg, men er liksom ikke lei meg for noe. :oops: Haha, merkelige kropp

Er første pp så har ikke rukket å bli så miljøskadet av forumet enda:p:laughing002

Hehe, true!!! Akkurat det med tidligtesting er bakdelen med forumet! Drev aldri med tidligtesting jeg eller før jeg ble aktiv her[emoji12]

Kan ikke den J***** testen bare bli positiv????????? Blir gal av dette . ; (

Kan ikke den J***** testen bare bli positiv????????? Blir gal av dette . ; (
ja, om bare den ble det og det var riktig du.
Hadde vært så fint om vi kunne hoppe over i termingruppe og henge der til mål..

7 -8 dpo, og det klør i fingrene etter å teste hver gang jeg går på do.
Men med bare 1 test igjen, så klarer jeg heldigvis å la være da jeg vet at det er for tidlig.

Tenker å bestille nye, men da vet jeg at teste-manien tar meg igjen [emoji23]

e0d8c64cb4d5015d700fba5e016792b8.jpg

Er det seriøst så sterke skygger på disse testene?? Jeg er bare 6dpo og kan jo ikke få positiv enda. Tenkte å bare ta en for å «bli kjent» med disse typen tester.

Var litt drøy syns jeg! Flere som har opplevd dette?

Er det seriøst så sterke skygger på disse testene?? Jeg er bare 6dpo og kan jo ikke få positiv enda. Tenkte å bare ta en for å «bli kjent» med disse typen tester.

Jeg har ikke fått skygge på dem! Mine har vært helt blenda :sorry:

Stod og tok ut av oppvaskmaskinen nettopp og begynte å strigråte :bored: Gråt en god stund, hadde en liten pause og gråt enda litt mer. Aner ikke hvorfor, er kjempelei meg, men er liksom ikke lei meg for noe. :oops: Haha, merkelige kropp

Jeg gråt både i forrigår og igår, i går svingte humøret fra glad til strigråting på et minutt...
Det kan være fordi jeg fikk vite i forrigår at en bekjent skal ha barn. Men egentlig skjønner jeg ikke hvorfor akkurat det at de skal ha barn ble så følsomt. :rolleyes:

Jeg gråt både i forrigår og igår, i går svingte humøret fra glad til strigråting på et minutt...
Det kan være fordi jeg fikk vite i forrigår at en bekjent skal ha barn. Men egentlig skjønner jeg ikke hvorfor akkurat det at de skal ha barn ble så følsomt. :rolleyes:
Hm, kjemperart syns jeg :p Pleier du å ha det slik? Jeg gråter aldri med mindre noe trist skjer.
Tror det er ganske normalt at slike beskjeder kan være litt følsomt når man selv er prøver. Tror jeg hadde blitt litt lei meg selv (også klart glad på deres vegne) om jeg fikk høre det om noen bekjente, selv om vi ikke har prøvd noe lenge. Men ønske om spire er jo så stort!

Er så fryktelig kvalmen for tiden. Går maks 2 timer etter jeg har spist, så er jeg kjempekvalmen og må spise igjen. Noen andre som kjenner på kvalme?

Ganske tydelig den streken der, men litt vanskelig å se på bildet hvilken farge den har.

Er du helt sikker på at du kun er 6 dpo?

Ganske tydelig den streken der, men litt vanskelig å se på bildet hvilken farge den har.

Er du helt sikker på at du kun er 6 dpo?

Jeg syns den så rosa-ish ut, men nå når den har tørket er den mer ubestemmelig.. Jeg er ikke helt sikker på når egget slapp, men rent teknisk ift samleie kan det ikke ha vært noe før... Sikkert noe skyggestreker.. Men skal ta en til i morgen å se om den er likedan.

Back
Topp