Krysser fingrene!!
Åå spennende [emoji1]
Lite spennende gitt. Blenda [emoji57] Er det innafor å ta seg et glass vin på båten i dag? Eller er det fortsatt tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene!!
Åå spennende [emoji1]
Lite spennende gitt. Blenda [emoji57] Er det innafor å ta seg et glass vin på båten i dag? Eller er det fortsatt tidlig?
Så enig! Syns det er helt feil å si det, og med det ligge en slags skyldfølelse over på en med at det er feil å stresse med det eller at man ikke klarer å bli gravid fordi at man stresser. Er ikke like lett for alle hvertfallBare jeg som blir litt oppgitt når folk sier; Bare ta det med ro. Ikke tenk og stress så mye så skjer det når det skjer.
Det er jo umulig å ikke tenke over ting i prøveperioden[emoji85] Det syntes hvertfall jeg.. Ja det er riktig det, at det skjer når det skjer. Men man vil jo prøve det man kan for at det skal skje så fort som mulig[emoji28]
Det var kjedelig. Men fortsatt muligheter.Lite spennende gitt. Blenda [emoji57] Er det innafor å ta seg et glass vin på båten i dag? Eller er det fortsatt tidlig?
Bare jeg som blir litt oppgitt når folk sier; Bare ta det med ro. Ikke tenk og stress så mye så skjer det når det skjer.
Det er jo umulig å ikke tenke over ting i prøveperioden[emoji85] Det syntes hvertfall jeg.. Ja det er riktig det, at det skjer når det skjer. Men man vil jo prøve det man kan for at det skal skje så fort som mulig[emoji28]
Om jeg klarer det, klarer du det ogsåJeg skal klare det. Nå orker jeg ikke å bli skuffet mer [emoji26]
Fant en tråd om HCG nivåer og hos normale kvinner er både 10dpo og 11 dpo litt for tidlig til å få utslag på gtest. Legger ved linken og håper det gir dere en liten boost denne fredagenHelt blenda, tror det er 11dpo i dag.
"Bare" å vente til i morgen da
Venter på telefon for å høre om egget overlever opptiningen!!! Dette er heeelt jævelig[emoji31][emoji31][emoji31]
Fant en tråd om HCG nivåer og hos normale kvinner er både 10dpo og 11 dpo litt for tidlig til å få utslag på gtest. Legger ved linken og håper det gir dere en liten boost denne fredagen
http://forum.babyverden.no/threads/sjekk-denne-info-om-testing-og-hcg.1704770/
På tur til St.Olavs, egget overlevde opptiningen[emoji173]️[emoji173]️
Jaaaaaa!!!! Lykke til [emoji173]️[emoji7][emoji1303]
På tur til St.Olavs, egget overlevde opptiningen[emoji173]️[emoji173]️
Lykke til!
Ååå det var gode nyheter! håper det går bra, og lykke til!På tur til St.Olavs, egget overlevde opptiningen[emoji173]️[emoji173]️
Aldri en hyggelig beskjed å få. Man må jo bare gjøre det som føles riktig for deg. Om du blir gravid nå så skal ikke det ha noen betydning for jobben din videre. Tror det faktisk er en lov om akkurat det. At gravide skal anses som vanlige ansatte og at arbeidsgiver ikke kan legge det som et grunnlag for at du ikke får forlengelse eller overta stillingen. Håper det ordner seg!Takk for boosten!
Trenger virkelig den...fikk beskjed i dag om at avdelingen jeg jobber på skal legges ned....vet ikke hvor lenge jeg har jobb. Som lengst til august, men hvis jeg er heldig så får jeg overta jobben til en som går ut i delvis pensjon fra 1 mai...
Bør jeg gamble på å bli gravid så raskt som mulig?
Jeg vil sannsynligvis bli sykemeldt pga bekkenløsning fra uke 10-15....
Ble det nå i sommer....
Aldri en hyggelig beskjed å få. Man må jo bare gjøre det som føles riktig for deg. Om du blir gravid nå så skal ikke det ha noen betydning for jobben din videre. Tror det faktisk er en lov om akkurat det. At gravide skal anses som vanlige ansatte og at arbeidsgiver ikke kan legge det som et grunnlag for at du ikke får forlengelse eller overta stillingen. Håper det ordner seg!