Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På tur til St.Olavs, egget overlevde opptiningen[emoji173]️[emoji173]️
Der kom tanta for fullt her, litt brått og uventa Regnte ikke med noe før over helga, men når det likevel ikke klaffa er det jo bare greit å slippe de ekstra dagene med venting. Da blir der IKM uke 49 på meg, det er vel ikke så fryktelig lenge til det?
Håperhåperhåper dere alle får positiv test denne pp'en, så kan jeg heller være den eneste som må lide med hufsa denne måneden
Der kom tanta for fullt her, litt brått og uventa Regnte ikke med noe før over helga, men når det likevel ikke klaffa er det jo bare greit å slippe de ekstra dagene med venting. Da blir der IKM uke 49 på meg, det er vel ikke så fryktelig lenge til det?
Håperhåperhåper dere alle får positiv test denne pp'en, så kan jeg heller være den eneste som må lide med hufsa denne måneden
Åja. Skjønner. Tror du kan finne noe om det på nav. Men den loven ang graviditet og jobb gjelder også om du er jobbsøker. Det har ikke lov å bruke det som grunnlag om du er kvalifisert til jobben. Men som sagt, gjør det du selv føler er riktigTakk for svar!
Jeg tenkte mer på om jeg skal håpe på å bli gravid før jeg mister jobben...hvis jeg da blir sykemeldt vil jeg vel fortsatt ha full opptjening av foreldrepenger?
Jeg tror ikke jeg får overta jobben... jeg tror hun vil fortsette å jobbe og at jeg blir sagt opp.
Så da må jeg nok ut på jobbjakt, og ev sette prøvingen på pause.
Her er en link om akkurat dette. Se side 4Takk for svar!
Jeg tenkte mer på om jeg skal håpe på å bli gravid før jeg mister jobben...hvis jeg da blir sykemeldt vil jeg vel fortsatt ha full opptjening av foreldrepenger?
Jeg tror ikke jeg får overta jobben... jeg tror hun vil fortsette å jobbe og at jeg blir sagt opp.
Så da må jeg nok ut på jobbjakt, og ev sette prøvingen på pause.
Dumme tanta! Men heldigvis bare ca 2 uker til neste el. Lykke til videre!Der kom tanta for fullt her, litt brått og uventa Regnte ikke med noe før over helga, men når det likevel ikke klaffa er det jo bare greit å slippe de ekstra dagene med venting. Da blir der IKM uke 49 på meg, det er vel ikke så fryktelig lenge til det?
Juhu lykke til[emoji173] [emoji256]På tur til St.Olavs, egget overlevde opptiningen[emoji173]️[emoji173]️
Sliter litt med å være positiv akkurat nå, men regner med det kommer seg iløpet av helga.Nei! Hu dumme tanta skulle jo holde seg unna....
men det er godt å se at du tenker positivt[emoji173]️
Det er jo som du selv sier, at en ny pp er allerede i gang Kos deg litt ekstra i helgen også sender jeg deg en god klem
Her er en link om akkurat dette. Se side 4
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/19866/156021.pdf?sequence=4&isAllowed=y
Sliter litt med å være positiv akkurat nå, men regner med det kommer seg iløpet av helga.
Fikk kjeft av sjefen idag for noe jeg syns var helt urettferdig, og at kjempet jeg mot tårene i en times tid. Virkelig ikke dagen for slikt altså
Hopper over i IKM uke 49 jeg, så fortsetter jeg å heie på dere alle her inne. La det bli en haug av doble streker neste uka
Sliter litt med å være positiv akkurat nå, men regner med det kommer seg iløpet av helga.
Fikk kjeft av sjefen idag for noe jeg syns var helt urettferdig, og at kjempet jeg mot tårene i en times tid. Virkelig ikke dagen for slikt altså
Hopper over i IKM uke 49 jeg, så fortsetter jeg å heie på dere alle her inne. La det bli en haug av doble streker neste uka
Aldri noen som har anklagd henne for å være profesjonell heller Hun merka nok at hun overreagerte, for hun var fryyktelig blid og hyggelig mot meg på slutten av dagenHuff da det høres jo ikke profesjonelt ut [emoji853]
Da får vi håpe på en sprint spireTusen takk!
Det beste kan være å være gravid før oppsigelse, særlig hvis man er sykemeldt. Da vil man få like mye i foreldrepenger som om man fortsatt var i jobb.
Men så er det ikke så enkelt å bli gravid på kommando heller da
Nei, det var liksom alt på en gangUff, det var ingen hyggelig opplevelse på tr-dag og fredag
Forhåpentligvis føles det bedre med en frihelger, hvis du har det, hvor du kan finne på noe morsomt kanskje?
Da får vi håpe på en sprint spire
Nei, det var liksom alt på en gang
Dessverre har jeg jobbehelg, men da flyr i det minsta tr-tida fort forbi! Og sjefen er der heller ikke