♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Hm, kjemperart syns jeg :p Pleier du å ha det slik? Jeg gråter aldri med mindre noe trist skjer.
Tror det er ganske normalt at slike beskjeder kan være litt følsomt når man selv er prøver. Tror jeg hadde blitt litt lei meg selv (også klart glad på deres vegne) om jeg fikk høre det om noen bekjente, selv om vi ikke har prøvd noe lenge. Men ønske om spire er jo så stort!

Nei, jeg pleier ikke å være veldig følsom... Men selvfølgelig det var jeg jo etter aborten i august men jeg trodde jeg var "over" det nå.
Ja, man ønsker jo andre godt, men samtidig kan det føles urettferdig når man selv prøver.
No har ikke jeg prøvd veldig lenge, så synes selv nå i dag at jeg overreagerte med grining i forrigår og igår. :shy:
Det er nesten som at jeg ikke har kontroll på følelsene mine om dagen...men det kan jo være tr som er under veiso_O

Jeg syns den så rosa-ish ut, men nå når den har tørket er den mer ubestemmelig.. Jeg er ikke helt sikker på når egget slapp, men rent teknisk ift samleie kan det ikke ha vært noe før... Sikkert noe skyggestreker.. Men skal ta en til i morgen å se om den er likedan.

Sånn jeg har skjønt det kan egget feste seg 5 dpo og om du er av dem som produserer mye hcg er det jo mulig. Blir spennende å se hvordan den streken utvikler seg da. Lykke til

Gud hjelpes hehehe. Det hadde kommet som jula på kjerringa :O

Tenker nok de testene er litt sånn, i alle fall det jeg har fått av tilbakemeldinger på en tråd jeg laget om det. Men man kan jo alltids håpe det er noe reelt bak. Det vil jo tiden vise :)

Krysser for deg [emoji8] God natt fra ei syk frue som skal opp kl.6 i morgen, full dag på jobb med få ansatte grunnet sykdom, og så reise bort i helga. Håper på en positiv nyhet i morgen tidlig [emoji173]️

Er kun 6 dpo men jeg har En slags trykkhetsfølelse under navvel området [emoji16] startet i går kveld og er dær fortsatt. Er det håp tro [emoji16][emoji173]

Bare jeg som blir litt oppgitt når folk sier; Bare ta det med ro. Ikke tenk og stress så mye så skjer det når det skjer.

Det er jo umulig å ikke tenke over ting i prøveperioden[emoji85] Det syntes hvertfall jeg.. Ja det er riktig det, at det skjer når det skjer. Men man vil jo prøve det man kan for at det skal skje så fort som mulig[emoji28]

Bare jeg som blir litt oppgitt når folk sier; Bare ta det med ro. Ikke tenk og stress så mye så skjer det når det skjer.

Det er jo umulig å ikke tenke over ting i prøveperioden[emoji85] Det syntes hvertfall jeg.. Ja det er riktig det, at det skjer når det skjer. Men man vil jo prøve det man kan for at det skal skje så fort som mulig[emoji28]

De som sier «ta det med ro» kan umulig ha kjent på frustrasjonen av prøving uten å lykkes. I hvertfall er de ikke midt oppi det! Ganske altoppslukende prosjekt det her [emoji13][emoji56]

De som sier «ta det med ro» kan umulig ha kjent på frustrasjonen av prøving uten å lykkes. I hvertfall er de ikke midt oppi det! Ganske altoppslukende prosjekt det her [emoji13][emoji56]

Det kan de umulig ha kjent på nei. Det har du rett i!
Jeg blir litt satt ut når jeg får den setningen, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si heller[emoji85]
Det er nok godt ment, men det er mye annet man kan si til en som prøver[emoji28]

Absolutt ikke! Kunne smelle til de som sa det til meg etter ett års prøving [emoji35] Jeg tror ikke det har noe betydning om man tenker mye og prøver iherdig. Det krever jo litt jobb ;)

Back
Topp