♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Vi jobber på nr 3, første for samboeren min.:)
Jeg ble gravid første pp i mai, men det ble abort i uke 13 pga ikke levedyktig foster. Jeg var nok ikke helt klar da, men er absolutt det nå!!
Mine er 8 og 10 og gleder seg til å få søsken...så nå håper jeg det snart kommer positive tester:smug:

Jeg tror det vil løse seg! Hvor gamle er dine barn?

Uff, så trist :( Skjønner lysten på baby har vokst hos deg etter en slik opplevelse. Vet hvordan det er å ha håpet, kjenne gleden, miste og kjenne et enormt behov for ny positiv test. Skjønner også at du ikke er så "bekymret" som meg. Mine er nemlig 1.5 og 5.5 år, og eldste ble ekstremt skalu når hun ble storesøster (og ser sjalusi hos begge enda), så blir litt mer tett her i huset [emoji85] Skrekkblandet fryd!

Her prøver vi også på nr. 3, og er superklar (nesten). De to som vi har fra før er 9 og 6 år, så her er de så store at jeg er ikke sånn veldig bekymret for sjalusi.
Er nok derfor vi er så lysten på ny baby også at nå er de så store at de ikke er avhengig av oss på samme måte (savner den tiden).
Og med tanke på å gå fra to til tre så tror jeg ikke den overgangen blir så stor.
Eneste bekymringen er vell at jeg også har blitt litt eldre med årene og at jeg ikke har den samme energien.

Overgangen blir sikkert ikke så stor når barna deres er så "gamle" nei. Mine er 1.5 og 5.5, hvor eldste ble ekstremt sjalu når hun ble storesøster, så her blir det hektisk [emoji51] Får være flinke på rutiner og forberedelser ;)

Har merket skikkelig godt de siste 3 dagene at puppene har forandret seg. Jeg har veldig små pupper, men nå har de blitt mye rundere og fastere, og melkekjertlene er blitt større og kjennes mye bedre [emoji848] Uansett om det er en spire eller ei, så er det en velkommen forandring [emoji23][emoji12]

Har merket skikkelig godt de siste 3 dagene at puppene har forandret seg. Jeg har veldig små pupper, men nå har de blitt mye rundere og fastere, og melkekjertlene er blitt større og kjennes mye bedre [emoji848] Uansett om det er en spire eller ei, så er det en velkommen forandring [emoji23][emoji12]

Det høres veldig lovende ut da[emoji1] Gleder meg til du skal teste om noen timer[emoji1]

Spennende [emoji4] [emoji106]

3dpo her. [emoji14] Spennende når mange her begynner å teste snart. :D Krysser fingrene for mange positive tester!!

Denne gangen skal jeg virkelig prøve å holde meg til 10dpo for å unngå å skuffe meg selv fra 6dpo og utover.

Jeg har de siste dagene hatt konstant stive brystvorter. Noe jeg aldri har siden jeg har ganske små pupper. I tillegg syns jeg de kjennes fyldigere ut:D Aner ikke om det er pga pms eller hva. I går fikk jeg også en sånn stikkende smerte i høyre pupp og nå har tappen ikke endret stilling siden EL. Den føles bredere ut og er nesten fløyelsmyk å ta på. Den sitter ganske høyt så må jobbe litt får å få tatt på den:p Håper ikke det er bare meg som grafser etter tappen! Hehe..

9 dpo - blenda test [emoji30] Håper det er fordi det enda er så tidlig [emoji56] Men tror jeg skal vente til lørdag med neste test, kjedelig å bruke opp alle så tidlig [emoji85] Hååper den blir positiv snart, kjedelig med så mange symptomer og vondter om det ikke er for noe [emoji849]

Dere som har vært gravide før - hadde dere vondt nederst i magen helt i begynnelsen? Har ganske mye stikninger og kramper som til tider er veldig vondt. Har vært konstant i 3 dager nå

9 dpo - blenda test [emoji30] Håper det er fordi det enda er så tidlig [emoji56] Men tror jeg skal vente til lørdag med neste test, kjedelig å bruke opp alle så tidlig [emoji85] Hååper den blir positiv snart, kjedelig med så mange symptomer og vondter om det ikke er for noe [emoji849]

Samme her:/ satser på søndag, fant ut om nr 1 på bursdagen min. Så farsdag må vell være innafor? :p

Dere som har vært gravide før - hadde dere vondt nederst i magen helt i begynnelsen? Har ganske mye stikninger og kramper som til tider er veldig vondt. Har vært konstant i 3 dager nå

Jepp! Eneste gangen jeg har hatt de smertene var når jeg var gravid med nr 1. Hatt samme smertene og treg mage siden søndag nå. Så håpet er stort! :)

Jeg har så ekstremt hodepine i dag.. Også er jeg stuptrøtt og slapp.. Håper ikke jeg begynner bli syk nå[emoji85]

6 dpo, øm i korsryggen og noen svake sikkert innbilte stikk i livmorområdet :rolleyes:

Det er fortsatt veldig tidlig da:) Så ikke ta sorger på forskudd[emoji173]️ Prøv igjen om noen dager[emoji1] Symptomene dine er jo ekstremt lovende![emoji4]

Jeg har opplevd det sånn, murring og tyngde følelse.

Det er fortsatt veldig tidlig da:) Så ikke ta sorger på forskudd[emoji173]️ Prøv igjen om noen dager[emoji1] Symptomene dine er jo ekstremt lovende![emoji4]
Nei, vet! Men er så utåålmodig Må bare prøve å ikke tenke så mye på det, håper på positiv test over helga

Nei, vet! Men er så utåålmodig Må bare prøve å ikke tenke så mye på det, håper på positiv test over helga

Jeg skjønner deg veldig godt!
Man vil jo vite så fort som mulig[emoji85] Du er flink som klarer vente til helga hvertfall! Med en gang jeg bikker 8 dpo så tester jeg daglig frem til IKM jeg[emoji28] Testene skriker etter meg[emoji23]

Jeg skjønner deg veldig godt!
Man vil jo vite så fort som mulig[emoji85] Du er flink som klarer vente til helga hvertfall! Med en gang jeg bikker 8 dpo så tester jeg daglig frem til IKM jeg[emoji28] Testene skriker etter meg[emoji23]
Jeg har jo testa allerede jeg og Har litt lyst å prøve meg på en av disse tidligtestene imorgen da, så nemlig de har de inne på apoteket rett med meg

Back
Topp