Frøkenspiresnart
Forelsket i forumet
Da er vi i samme båt!
Ønsker dere masse lykke og håper det klaffer denne pp[emoji1]
Tusen takk, og det samme til deg[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi i samme båt!
Ønsker dere masse lykke og håper det klaffer denne pp[emoji1]
da kan jeg strykes fra denne IKM gruppen da jeg ikke hatt EL ila helgen
10dpo og ingen symptomer her heller.. Men det er kanskje en bra ting siden jeg alltid har så ømme brystvorter fra EL til ikm Når tenker du å teste?Plutselig 7 dpo jo, syns tida flyr. Ingen symptomer overhode, som egentlig er positivt for meg. Men har ingen forhåpninger da det ble litt lite aksjer. Hva med dere?
Samme her, 7 dpo, fikk ikke lagt inn aksjer helt som planlagt så har ikke troen denne pp’en, men alltid en viss prosent for å lykkes uansettPlutselig 7 dpo jo, syns tida flyr. Ingen symptomer overhode, som egentlig er positivt for meg. Men har ingen forhåpninger da det ble litt lite aksjer. Hva med dere?
Krysser fingrene for dere2 dpo idag og idag har jeg begynt på progesteron-støtte igjen!! Bare tre dager til innsett[emoji173]️[emoji173]️ håååper egget overlever opptiningen, er det siste vi har[emoji57][emoji57][emoji57]
Kan jo alltid være kroppen som tuller, men håper dette er baby-tegn Blir spennende å se hva som skjer framoverNå er det ikke bare hodet som innbiller seg symptomer, men kroppen begynne å innbille seg ting også.
Er bare 5-6 dpo så vet at det er altfor tidlig med reelle symptomer.
Men kan idag telle 6 kviser på haka, kviser er jeg kun plaget med rett før mensen. (Jeg var sinnsykt plaget med kviser på haka i mine to forrige graviditeter)
Syns egentlig det er fascinerende at kroppen også kan bli så veldig påvirket av denne prøvingen.
Andre som opplever sånne ting?
Lykke til! Krysser fingre og tær2 dpo idag og idag har jeg begynt på progesteron-støtte igjen!! Bare tre dager til innsett[emoji173]️[emoji173]️ håååper egget overlever opptiningen, er det siste vi har[emoji57][emoji57][emoji57]
Jeg testet veldig positivt på kvelden 11/12 dpo så ville nok ha fått en slags strek hvis jeg testet 10 dpo men det er jo individuelt...Er det noen av dere som har vært gravide før og testet positivt 10dpo? Er så utålmodig!
Krysser fingrene for dere
Lykke til! Krysser fingre og tær
Er det noen av dere som har vært gravide før og testet positivt 10dpo? Er så utålmodig!
2 dpo idag og idag har jeg begynt på progesteron-støtte igjen!! Bare tre dager til innsett[emoji173]️[emoji173]️ håååper egget overlever opptiningen, er det siste vi har[emoji57][emoji57][emoji57]
Såå spennende![emoji1] Krysser fingrene for dere! Når får du vite om opptiningen har gått som det skal?[emoji4]
Okei. Tror jeg skal prøve og holde meg til Ikm men er ikke så lett for en utålmodig sjel!Har fått positiv test 9 dpo, trur det var en tidlig test