♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

da kan jeg strykes fra denne IKM gruppen da jeg ikke hatt EL ila helgen

Nå er det ikke bare hodet som innbiller seg symptomer, men kroppen begynne å innbille seg ting også.
Er bare 5-6 dpo så vet at det er altfor tidlig med reelle symptomer.

Men kan idag telle 6 kviser på haka, kviser er jeg kun plaget med rett før mensen. (Jeg var sinnsykt plaget med kviser på haka i mine to forrige graviditeter)

Syns egentlig det er fascinerende at kroppen også kan bli så veldig påvirket av denne prøvingen.

Andre som opplever sånne ting?

Plutselig 7 dpo jo, syns tida flyr. Ingen symptomer overhode, som egentlig er positivt for meg. Men har ingen forhåpninger da det ble litt lite aksjer. Hva med dere? :)

Plutselig 7 dpo jo, syns tida flyr. Ingen symptomer overhode, som egentlig er positivt for meg. Men har ingen forhåpninger da det ble litt lite aksjer. Hva med dere? :)
10dpo og ingen symptomer her heller.. Men det er kanskje en bra ting siden jeg alltid har så ømme brystvorter fra EL til ikm:D Når tenker du å teste?

Har skikkelig stikninger og til tider forsiktige smerter og kramper nederst i magen. Det varte hele dagen igår, inatt og er der fortsatt. Har aldri før kjent det slik. Er i tillegg småkvalmen hele tiden, har ømme pupper som har endret litt form, og veldig såre nippler. Fått et par småkviser i ansiktet, noe jeg aldri pleier å ha. Syns det er rart med alle disse symptomene om det ikke er noe der :oops: Opplever aldri slikt som dette, spesielt magen syns jeg er veldig rar :p

2 dpo idag og idag har jeg begynt på progesteron-støtte igjen!! Bare tre dager til innsett[emoji173]️[emoji173]️ håååper egget overlever opptiningen, er det siste vi har[emoji57][emoji57][emoji57]

Samme her, 7 dpo, fikk ikke lagt inn aksjer helt som planlagt så har ikke troen denne pp’en, men alltid en viss prosent for å lykkes uansett:D

Nå er det ikke bare hodet som innbiller seg symptomer, men kroppen begynne å innbille seg ting også.
Er bare 5-6 dpo så vet at det er altfor tidlig med reelle symptomer.

Men kan idag telle 6 kviser på haka, kviser er jeg kun plaget med rett før mensen. (Jeg var sinnsykt plaget med kviser på haka i mine to forrige graviditeter)

Syns egentlig det er fascinerende at kroppen også kan bli så veldig påvirket av denne prøvingen.

Andre som opplever sånne ting?
Kan jo alltid være kroppen som tuller, men håper dette er baby-tegn:D Blir spennende å se hva som skjer framover:)

2 dpo idag og idag har jeg begynt på progesteron-støtte igjen!! Bare tre dager til innsett[emoji173]️[emoji173]️ håååper egget overlever opptiningen, er det siste vi har[emoji57][emoji57][emoji57]
Lykke til! Krysser fingre og tær :happy:

Såå spennende![emoji1] Krysser fingrene for dere! Når får du vite om opptiningen har gått som det skal?[emoji4]

Såå spennende![emoji1] Krysser fingrene for dere! Når får du vite om opptiningen har gått som det skal?[emoji4]

Ekstremt spennende siden det er siste!! De tar opp fredag morgen, for det er en blastocyst (et 5-dagers egg) og skal ikke dyrkes videre[emoji5] gruer meg helt vilt til den telefonen[emoji31][emoji31][emoji31]

Back
Topp