☆ Skravletråd Mai ☆

Veldig enkelt.

Toro sjoladekake

Til kiosken på fotballturnering.

"gluten og melkefri, men kan spises av alle de andre også (så lenge de tåler egg)"
Oboykaka er også glutenfri. Og ekstremt saftig og god

Om vi satte bort ungene og jobbet med det i en uke... Men nei. Vi setter ikke bort ungene en uke. Selvsagt. Så tar det langs med. Har sånne prosjekter av og til. Dette er det mest dyptgående på lang tid. Det trengs.
Håper det blir mye bedre når dere er ferdige da [emoji4]

Godt det da, håper du føler deg bedre når de velger å ha det
Satser på det. :) Må gå uansett [emoji14] Gud forby at vi går glipp av noe som helst. Bra de bytter dag uansett. Lei av sommeravslutninger i regn [emoji23]

Så bra alt er bra der :) Joda det går bra her, fult opp med barn og jobb, og så er minsten syk igjen da [emoji14] planer for dagen?
Huff god bedring til han [emoji173]️

Tja gjøre ferdig klesvask, leke med lillegutt, hente storesøster i bhg, kjøpe gaver til bursdagsfest imorgen, to stk som skal ha også slappe av tror jeg [emoji6]

Satser på det. :) Må gå uansett [emoji14] Gud forby at vi går glipp av noe som helst. Bra de bytter dag uansett. Lei av sommeravslutninger i regn [emoji23]
Sånn er det når man bor i Norge og har barn [emoji6] men greit å kunne flytte litt rundt på det i forhold til været

Huff god bedring til han [emoji173]️

Tja gjøre ferdig klesvask, leke med lillegutt, hente storesøster i bhg, kjøpe gaver til bursdagsfest imorgen, to stk som skal ha også slappe av tror jeg [emoji6]
Har nok å henge fingrene i du da :)

Sånn er det når man bor i Norge og har barn [emoji6] men greit å kunne flytte litt rundt på det i forhold til været
Ja. Kun 1 år har vi vært heldig med været. Sist år satt vi under paraplyer alle.... Så.

Eneste jeg ikke liker sånn sett. Jeg hater det sosiale med andre foreldre og store mengder. Jeg absolutt hater det. Menmen. Ja. Har man barn, må man gjennom ting man ikke liker..

Ja. Kun 1 år har vi vært heldig med været. Sist år satt vi under paraplyer alle.... Så.

Eneste jeg ikke liker sånn sett. Jeg hater det sosiale med andre foreldre og store mengder. Jeg absolutt hater det. Menmen. Ja. Har man barn, må man gjennom ting man ikke liker..
Ja, samme som barn må igjennom ting de ikke liker, gi og ta [emoji6]

Ja, nå derimot er lillegutt mer opptatt av katta og katta ser bare dumt på han, han fikk tak i henne og hun gjorde absolutt ingenting med det [emoji54]
Alltid mer spennende med hårete ting enn mamma[emoji23] men bra at hun ikke gjorde han noe når han klarte å få tak i henne.

Back
Topp