☆ Skravletråd Mai ☆

Da tror jeg kanskje det hadde tiltet for meg[emoji33] hadde han glemt at dere skulle noe da eller?

Nei, han bare tenkte at vi ikke skulle kjøre kl 8, og merket ikke at klokka plutselig ble 9. At jeg da må ordne alt og gjøre begge ungene klar er vel heller ikke noe problem liksom...

Vi har definitivt for mye rot både i hverdagen og på andre rom. En gjennomgang sånn litt etter litt er jeg i gang med (derfor jeg begynte så tidlig på gjesterommet, ikke bare rydde men kaste en del)

Trengs nok mer enn noen dager i sommer skjønner du. Hverken jeg eller mannen har støv på hjerna eller er særlig gode på å rydde så det samler seg såmangt...

Tenkte jeg skulle være snill jeg da og ikke si en uke eller mer [emoji54]

Kan sende dere litt støv da [emoji23] har en bod oppe som jeg skal gå igjennom i helga, blir en del som skal kastes der og sorteres bedre ihvertfall, kan vel sende en del babyting til min søster også som ønsker seg baby [emoji6]

Ja det er det, slipper man å føle man driver med kjemisk eksperiment også [emoji6]

Kjedelig med pokestop og egg da men greit med lette løsninger en gang iblant
Kjemiske eksperimenter er det ikke tid for i dag :-)

Ikke noen klokkeslettavtale nei, men at vi skulle ordne oss når vi våknet, og kjøre når lille var klar til å sove. Kan jo ikke legge ham for å duppe når vi skal dra noen steder når som helst. Men mannen min husker sjelden beskjeder, tenker ikke logisk om slike ting, og syns jeg maser når jeg sier fra. Godt utgangspunkt for kommunikasjon ja.
Ordne oss når vi våknet = ikke gå på legge seg igjen klokken 8, logisk nok! Klarer han ikke skjønne det selv må han godta at du snakker om det.

Tenkte jeg skulle være snill jeg da og ikke si en uke eller mer [emoji54]

Kan sende dere litt støv da [emoji23] har en bod oppe som jeg skal gå igjennom i helga, blir en del som skal kastes der og sorteres bedre ihvertfall, kan vel sende en del babyting til min søster også som ønsker seg baby [emoji6]

Om vi satte bort ungene og jobbet med det i en uke... Men nei. Vi setter ikke bort ungene en uke. Selvsagt. Så tar det langs med. Har sånne prosjekter av og til. Dette er det mest dyptgående på lang tid. Det trengs.

Det er altså sånn i tillegg til det evige vaske og brette klær og jevne rydde og vaske hus også sånn at jeg rydder i dybden og forsøker å kvitte oss med ting vi ikke trenger og derfor tar det ekstra lang tid denne gangen. For all del. Jeg planlegger alltid lang tid i forveien for å få ryddet (mye å rydde, og jeg gjør ikke så mye hver dag...) men svigermor på overnatting og middag 17.5 skulle vi klart på mindre enn en måned om jeg ikke samtidig sorterer barneklær, organiserer badet, tømmer poser med alt mulig fra mange rom... Men det må gjøres. Og nå gjør jeg det.
(og sikkert i sommer også. Og til høsten...nok å ta av...)

Ordne oss når vi våknet = ikke gå på legge seg igjen klokken 8, logisk nok! Klarer han ikke skjønne det selv må han godta at du snakker om det.

Vil påstå det ja. :p

Det er altså sånn i tillegg til det evige vaske og brette klær og jevne rydde og vaske hus også sånn at jeg rydder i dybden og forsøker å kvitte oss med ting vi ikke trenger og derfor tar det ekstra lang tid denne gangen. For all del. Jeg planlegger alltid lang tid i forveien for å få ryddet (mye å rydde, og jeg gjør ikke så mye hver dag...) men svigermor på overnatting og middag 17.5 skulle vi klart på mindre enn en måned om jeg ikke samtidig sorterer barneklær, organiserer badet, tømmer poser med alt mulig fra mange rom... Men det må gjøres. Og nå gjør jeg det.
(og sikkert i sommer også. Og til høsten...nok å ta av...)

Har en slik ryddeprosess selv, har bare en hel etasje med rot. Utallige sekker til uff og salg og massevis av søppel...

Fikk kjøpt gave til min svigerinne . Godt med alt som er gjort

Har tenkt på om han ikke liker bilstolen, faktisk. Den er ganske enkel og kan jo tenkes den ikke er så god? Er brio.

Men når han først sover med en gang vi kjører, syns jeg det er håpløst om han våknet etter 30 min når vi enda kjører :p
Noen liker rett og slett ikke bilturer. Minste vår er en av de. Har dere noen dere kjenner med en annen stol da dere kunne prøvd? Bare for å se liksom :)

Har en slik ryddeprosess selv, har bare en hel etasje med rot. Utallige sekker til uff og salg og massevis av søppel...
Poser til fretex og uff ja. Salg har jeg ikke kommet til, men har noe av det også.

Litt hummer og kanari. Slik hun liker det hihi

Har sånn avtale med bestevenninna mi, vi utveksler "dilldallgaver", med kosmetikk og klær og interiør og ymse. Koselig :)

Back
Topp