☆ Skravletråd Mai ☆

Hmm. Vi går tur sånn i 11 tiden og snuppa sovner helst før halv tolv. Vanlig plan.

Amme-kose-stund nå klokka ti.

Og vips her sitter jeg med en baby som sover i armene mine...

God morgen.

Unger levert. Eldste gikk selv faktisk. Hund luftet. Liste for dagen laget.

Mye det samme, vaske og brette. Går aldri tomt liksom. Rydde og vaske. Går ikke tomt der heller.
Og bake kake som skal leveres på miniturnering for fotballen 1630, samme tid som eldstemann altså ideelt sett skal være klar, første kamp kl 17. Middag og lekser helst før dette for de er ikke ferdig før 1930.
Fullt opp med andre ord som vanlig [emoji6]

Seriøst! Mannen kom på badet kl 8 og gikk på do, da stod jeg og sminket meg. Jeg gikk da og spiste frokost og ordnet guttungen og det vi skal ha med. Trodde mannen enda var på badet nå, lille sovnet under amming så det betyr jo at det er på tide å kjøre. Joda, mannen hadde faen meg lagt seg igjen!
Å så irriterende! [emoji48]

Hmm. Vi går tur sånn i 11 tiden og snuppa sovner helst før halv tolv. Vanlig plan.

Amme-kose-stund nå klokka ti.

Og vips her sitter jeg med en baby som sover i armene mine...
Tror de er innebygd med gjøre sånt eller ha et ekstremt nærhetsbehov når det passer minst, men får høre på de så sjefene [emoji6]

Tror de er innebygd med gjøre sånt eller ha et ekstremt nærhetsbehov når det passer minst, men får høre på de så sjefene [emoji6]
Noe sånt

Hadde tenkt å amme
Bake kake (som er en pose fra toro. Fri for gluten og melk og soya. Kan likevel spises av alle de andre også. (så lenge de tåler egg))
Og så gå tur

Ja det skjønner jeg, blir ofte ekstra på slike dager
Ja. Særlig med et rothus som vårt så må vi rydde når vi skal ha gjester. Og svigermor skal jo overnatte så "kaste alt inn på gjesterommet" funker ikke. Derimot må vi gjøre noe med at vi har gjort det to ganger før...

Noe sånt

Hadde tenkt å amme
Bake kake (som er en pose fra toro. Fri for gluten og melk og soya. Kan likevel spises av alle de andre også. (så lenge de tåler egg))
Og så gå tur
Pose er lett da heldigvis så enkelt å skvise inn men hvordan vil det gå med trillingen?

Ja. Særlig med et rothus som vårt så må vi rydde når vi skal ha gjester. Og svigermor skal jo overnatte så "kaste alt inn på gjesterommet" funker ikke. Derimot må vi gjøre noe med at vi har gjort det to ganger før...
Syns dere *kremt* kanskje har litt for mye rot du planlegger jo lenge før overnattings besøk hvordan dere skal få ryddet alt, kanskje ta noen dager i sommer og gå igjennom alt dere har og finne ut hva dere virkelig ikke trenger?

Pose er lett da heldigvis så enkelt å skvise inn men hvordan vil det gå med trillingen?
Pose er lett å få gjort ja. Perfekt til sånn kake til fotball som tåles av de fleste

Trillingen skulle jo dog inkludere å handle middagen vi skal ha spist før han er kledd for fotball 1630. (og å klekke et pokeegg)

Mulig vi har en pose tomatsuppe i skapet
Dagen for poser i dag.. Kriseløsningene mine. Foretrekker å bake kake men pose er greit av og til. Glutenfritt har jeg ikke erfaring med

Syns dere *kremt* kanskje har litt for mye rot du planlegger jo lenge før overnattings besøk hvordan dere skal få ryddet alt, kanskje ta noen dager i sommer og gå igjennom alt dere har og finne ut hva dere virkelig ikke trenger?
Vi har definitivt for mye rot både i hverdagen og på andre rom. En gjennomgang sånn litt etter litt er jeg i gang med (derfor jeg begynte så tidlig på gjesterommet, ikke bare rydde men kaste en del)

Trengs nok mer enn noen dager i sommer skjønner du. Hverken jeg eller mannen har støv på hjerna eller er særlig gode på å rydde så det samler seg såmangt...

Snuppa våkna.

Kanskje jeg får bake og trille på butikken likevel. Dog sove i vogna vil hun vel ikke. Så får håpe hun vil sitte der. Eller se om vi har "krise-suppe i skapet, pleier det.

Hun er visst ikke moden for å våkne helt enda da ;-)

Pose er lett å få gjort ja. Perfekt til sånn kake til fotball som tåles av de fleste

Trillingen skulle jo dog inkludere å handle middagen vi skal ha spist før han er kledd for fotball 1630. (og å klekke et pokeegg)

Mulig vi har en pose tomatsuppe i skapet
Dagen for poser i dag.. Kriseløsningene mine. Foretrekker å bake kake men pose er greit av og til. Glutenfritt har jeg ikke erfaring med
Ja det er det, slipper man å føle man driver med kjemisk eksperiment også [emoji6]

Kjedelig med pokestop og egg da men greit med lette løsninger en gang iblant

Ehh, har dere ingen avtale om når dere skulle stå opp/kjøre hvor dere enn skal?

Man går jo normalt ikke og legger seg igjen klokken åtte på en hverdag da, det burde han jo klare å skjønne. Evt kanskje snakke litt og avklare med deg?

Kommunikasjon er en fin fisk :-)

Ikke noen klokkeslettavtale nei, men at vi skulle ordne oss når vi våknet, og kjøre når lille var klar til å sove. Kan jo ikke legge ham for å duppe når vi skal dra noen steder når som helst. Men mannen min husker sjelden beskjeder, tenker ikke logisk om slike ting, og syns jeg maser når jeg sier fra. Godt utgangspunkt for kommunikasjon ja.

Back
Topp