☆ Skravletråd Mai ☆

Det finnes en mulig forklaring. Er ikke han ganske liten? Det kan være han får litt oppstøt enn så lenge. Småtasser krummes på en måte som gjør at umodne lukkemuskler ofte slipper lettere opp mageinnhold i bilstol - altså gulp. Min klikka med stor K i bil de første 9 månedene, fordi hun har refluks.

4 mnd ja, og han er en gulper, men han gulper sjelden i bilstolen. Har eksperimentert litt på å ha stolen mer liggende eller mer oppreist, og se om noe utmerker seg. Han er kanskje ikke så krøket når han ligger bakover, siden vi har tatt ut det innlegget og hevet beltene (for et par mnd siden, han er så lang!). Men takk for tips :)

4 mnd ja, og han er en gulper, men han gulper sjelden i bilstolen. Har eksperimentert litt på å ha stolen mer liggende eller mer oppreist, og se om noe utmerker seg. Han er kanskje ikke så krøket når han ligger bakover, siden vi har tatt ut det innlegget og hevet beltene (for et par mnd siden, han er så lang!). Men takk for tips :)
Ikke all gulp man ser :) Endel svelges igjen. Men for all del en fordel om ikke det er problemet.

Ikke all gulp man ser :) Endel svelges igjen. Men for all del en fordel om ikke det er problemet.

Det er han god på, å svelge det :p har merket det flere ganger :p får evt følge med om noen skal sitte bake i dag :)

Jeg skjønner, men ikke alltid disse barna "følger oppskriften" slik som legene ønsker.. men så lenge hun er bra på medisiner er jo det viktigst for da slipper hun å plages med det.

Åja da skjønner jeg, krysser fingrene for at alt er bra og at du har sluppet unna skader :)

Nei ikke så stor forskjell på de :)

Neida, det er alltid variasjoner :) Men medisinene hun går på hemmer magesyra som gir henne betennelse, men hun har så stor svakhet i muskelen at den medisinen som skal holde mageinnholdet nede, flyter opp den også. Så oppstøtene har hun, men de er nøytrale så syra ikke skal lage sår. Dog ubehagelig for henne, og byr på endel oppvåkninger på natt [emoji85] Men selvsagt bra at hun ikke blir betent.

Ordner seg det som alt annet :D

Er han forkjøla?

God morgen.

Unger levert. Eldste gikk selv faktisk. Hund luftet. Liste for dagen laget.

Mye det samme, vaske og brette. Går aldri tomt liksom. Rydde og vaske. Går ikke tomt der heller.
Og bake kake som skal leveres på miniturnering for fotballen 1630, samme tid som eldstemann altså ideelt sett skal være klar, første kamp kl 17. Middag og lekser helst før dette for de er ikke ferdig før 1930.

Det er han god på, å svelge det [emoji14] har merket det flere ganger [emoji14] får evt følge med om noen skal sitte bake i dag :)
Huff det virker så ubehagelig [emoji14] Fornuftig å holde på maten da men. Håper han roer seg med tiden :) Det er ikke ålreit å kjøre bil om de små blir urolige av det. Vi måtte stoppe hele tiden, for hun skrek seg virkelig tom. Det var tøft..

Seriøst! Mannen kom på badet kl 8 og gikk på do, da stod jeg og sminket meg. Jeg gikk da og spiste frokost og ordnet guttungen og det vi skal ha med. Trodde mannen enda var på badet nå, lille sovnet under amming så det betyr jo at det er på tide å kjøre. Joda, mannen hadde faen meg lagt seg igjen!

Seriøst! Mannen kom på badet kl 8 og gikk på do, da stod jeg og sminket meg. Jeg gikk da og spiste frokost og ordnet guttungen og det vi skal ha med. Trodde mannen enda var på badet nå, lille sovnet under amming så det betyr jo at det er på tide å kjøre. Joda, mannen hadde faen meg lagt seg igjen!
Ehh, har dere ingen avtale om når dere skulle stå opp/kjøre hvor dere enn skal?

Man går jo normalt ikke og legger seg igjen klokken åtte på en hverdag da, det burde han jo klare å skjønne. Evt kanskje snakke litt og avklare med deg?

Kommunikasjon er en fin fisk :-)

Da tror jeg kanskje det hadde tiltet for meg[emoji33] hadde han glemt at dere skulle noe da eller?

God morgen. Hodet dundrer. Tross for jeg har sovet godt :( Menmen. Får legge meg litt etter barn er gått til skolen
Håper du føler deg bedre nå [emoji173]️

God morgen alle sammen
Det sludder ute :(
Snart jobb på meg , så dere får ha en fin dag
Sett flere har snø nå [emoji54] jeg fikk snuppa til å sjekke ståa før jeg gikk ut av senga, heldigvis grønt her second det er kaldt

God morgen alle sammen. Har dere sovet godt? :) Jeg har sovet godt, takket være Paralgin Forte. Jeg hadde et veldig tilbakefall i går, så er redd trykket i hodet har økt igjen... Synsforstyrrelser og brekninger er ikke så godt tegn for min del. Men men. I dag skal lille først til barnelegen for oppfølging av refluks, også har jeg time til øyelege på sykehuset senere i dag. Får nevne det der.
Bra du har time hos øyelegen idag da [emoji173]️

Back
Topp