☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg fikk tak i klær til konfirmasjonen pluss en sommerkjole i dag[emoji1] Helt utrolig til å være meg[emoji23] mannen kommer til å få sjokk[emoji23]
Samme her fant faktisk en sommerkjole som går over magen.....håper jeg:p

Min eldste heter Tobias, så det liker selvsagt jeg[emoji1]
Håper dere finner et navn dere faller for!
Jobber hardt med saken men gubben vil ha sånn veldig alminnelig navn dom har vært alminnelig u hele vår leve tid.... syns ikke det er så veldig kult

Neida, det er alltid variasjoner :) Men medisinene hun går på hemmer magesyra som gir henne betennelse, men hun har så stor svakhet i muskelen at den medisinen som skal holde mageinnholdet nede, flyter opp den også. Så oppstøtene har hun, men de er nøytrale så syra ikke skal lage sår. Dog ubehagelig for henne, og byr på endel oppvåkninger på natt [emoji85] Men selvsagt bra at hun ikke blir betent.

Ordner seg det som alt annet :D

Er han forkjøla?

Jeg skjønner, ikke greit når de plages.. og det er slitsomt når det går utover nettene..

Nei han har skarlagensfeber, har startet opp på penicillin men fortsatt ikke i form ennå...

Da er kaka ferdig stekt.

Prøver oss på å lufte hunden og trille på butikken.

(ja, to omganger. Lufte hund kort tur, slippe henne inn hjemme og deretter gå til butikken.)

Hei hei [emoji4]

Her går alt bra, hvordan går det med deg? Fullt opp hjemme og på jobb?
Så bra alt er bra der :) Joda det går bra her, fult opp med barn og jobb, og så er minsten syk igjen da [emoji14] planer for dagen?

Hvordan kake ?
Veldig enkelt.

Toro sjoladekake

Til kiosken på fotballturnering.

"gluten og melkefri, men kan spises av alle de andre også (så lenge de tåler egg)"

Back
Topp