UkeplanleggerHva ble shoppet ?![]()
Små stæsj til kjøkkenet
Kjole
Merkelapper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UkeplanleggerHva ble shoppet ?![]()
Tja nå har jeg handla nok.... Men nå har jeg fått taki det jeg trenger.Så kjekt å få handle litt da[emoji2]
Samme her fant faktisk en sommerkjole som går over magen.....håper jegJeg fikk tak i klær til konfirmasjonen pluss en sommerkjole i dag[emoji1] Helt utrolig til å være meg[emoji23] mannen kommer til å få sjokk[emoji23]
Tålmodigheten min renner ut. Vi klarer ikke å gå forbi en butikk eller noe i det hele tatt utenom å stoppe for å se og kjøpe noeHaha, klarer du ikke holde styr på henne?[emoji23]
Jobber hardt med saken men gubben vil ha sånn veldig alminnelig navn dom har vært alminnelig u hele vår leve tid.... syns ikke det er så veldig kultMin eldste heter Tobias, så det liker selvsagt jeg[emoji1]
Håper dere finner et navn dere faller for!
Neida, det er alltid variasjonerMen medisinene hun går på hemmer magesyra som gir henne betennelse, men hun har så stor svakhet i muskelen at den medisinen som skal holde mageinnholdet nede, flyter opp den også. Så oppstøtene har hun, men de er nøytrale så syra ikke skal lage sår. Dog ubehagelig for henne, og byr på endel oppvåkninger på natt [emoji85] Men selvsagt bra at hun ikke blir betent.
Ordner seg det som alt annet![]()
Er han forkjøla?
Da er kaka ferdig stekt.
Prøver oss på å lufte hunden og trille på butikken.
(ja, to omganger. Lufte hund kort tur, slippe henne inn hjemme og deretter gå til butikken.)
Så bra alt er bra derHei hei [emoji4]
Her går alt bra, hvordan går det med deg? Fullt opp hjemme og på jobb?
Veldig enkelt.Hvordan kake ?
Så kjekt.Ukeplanlegger
Små stæsj til kjøkkenet
Kjole
Merkelapper
hVILKEN kake?Da er kaka ferdig stekt.
Prøver oss på å lufte hunden og trille på butikken.
(ja, to omganger. Lufte hund kort tur, slippe henne inn hjemme og deretter gå til butikken.)
Veldig enkelt.
Toro sjoladekake
Til kiosken på fotballturnering.
"gluten og melkefri, men kan spises av alle de andre også (så lenge de tåler egg)"
Bra med gutta?Heisannguttene sover ute og jeg burde egentlig gjøre husarbeid
![]()
Bra med gutta?![]()
Jo Sturla er mere svensk rettet versjon [emoji14] vipper litt mellom a og e men har ikke blitt no tanke siden det ikke helt aktuelt for øyeblikketHar en venn som heter Sturle, liker det bedre enn Sturla
Ja tror babytiden er godt over og vi er i en ny epokeHehe, blir nok litt travlere framover da[emoji23]
Små ting til hus og hjem. Kjole til sommernHva har du kjøpt?[emoji2]
Det går fort her i gården.Og jammen har jeg ramla et par plasser ned på listen og. Jaja. Fort gjort![]()