>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Sånn ca.Ja, samme som barn må igjennom ting de ikke liker, gi og ta [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn ca.Ja, samme som barn må igjennom ting de ikke liker, gi og ta [emoji6]
Er snø nåKjedelig med sludd! Håper du får en fin dag på jobb![]()
Hei heiHei heiLenge siden jeg har hvert i skravletråden... alt bra med dere?
God morgenGod morgen![]()
Ja her er alt bra, småen er syk og jeg har masse jeg skulle ha gjort men som jeg ikke har tid til [emoji23] Så da er jo alt som det pleier [emoji14]Hei hei
Alt bra her
Det da?
Takk for detGod morgen, Kengu. Her sludder det ogsåHeldigvis har vi ikke byttet dekk enda.
Ha en fin dag på jobb.
Uff daGod morgen alle sammen. Har dere sovet godt?Jeg har sovet godt, takket være Paralgin Forte. Jeg hadde et veldig tilbakefall i går, så er redd trykket i hodet har økt igjen... Synsforstyrrelser og brekninger er ikke så godt tegn for min del. Men men. I dag skal lille først til barnelegen for oppfølging av refluks, også har jeg time til øyelege på sykehuset senere i dag. Får nevne det der.
Snø her jaSett flere har snø nå [emoji54] jeg fikk snuppa til å sjekke ståa før jeg gikk ut av senga, heldigvis grønt her second det er kaldt
Har jo gått bra med storesøster, men nå fikk han her skikkelig tak [emoji54]Alltid mer spennende med hårete ting enn mamma[emoji23] men bra at hun ikke gjorde han noe når han klarte å få tak i henne.
Som angitt rett over her. Toro til fotballturneringhVILKEN kake?![]()
Ja. Allergivennlig er bra.Men den er jo veldig god da+ for allergivennlig ferdig kake
![]()
Kan testes en annen gang. Til 17. Mai skal jeg faktisk ikke bake allergikake, det er det andre som tar seg av. (jeg håååååper andre klassetrinn har fått bredre allergi-spekter å hensynta, i vår klasse er det bare glutenfritt det er bedt om!Oboykaka er også glutenfri. Og ekstremt saftig og god
Litt etter littHåper det blir mye bedre når dere er ferdige da [emoji4]
Ellers blir det neste sommer.hehe håpe den passer![]()
Kjedelig. Her er 10 grader og sol.Grr snø og drit...... så kjedelig .....![]()
Veldig. Holdt på siden fredag. Tror ikke jeg glemmer passordet mitt med det førsteKjenner at det å logge seg inn hele tia er irriterende [emoji14]