☆ Skravletråd Mai ☆

Hei hei
Alt bra her
Det da?
Ja her er alt bra, småen er syk og jeg har masse jeg skulle ha gjort men som jeg ikke har tid til [emoji23] Så da er jo alt som det pleier [emoji14]

Noen planer for dagen?

God morgen alle sammen. Har dere sovet godt? :) Jeg har sovet godt, takket være Paralgin Forte. Jeg hadde et veldig tilbakefall i går, så er redd trykket i hodet har økt igjen... Synsforstyrrelser og brekninger er ikke så godt tegn for min del. Men men. I dag skal lille først til barnelegen for oppfølging av refluks, også har jeg time til øyelege på sykehuset senere i dag. Får nevne det der.
Uff da

Alltid mer spennende med hårete ting enn mamma[emoji23] men bra at hun ikke gjorde han noe når han klarte å få tak i henne.
Har jo gått bra med storesøster, men nå fikk han her skikkelig tak [emoji54]

Men hadde også trodd hun ihvertfall ville gått(løpt) vekk men neida gjorde jo ikke det heller [emoji54]

Oboykaka er også glutenfri. Og ekstremt saftig og god
Kan testes en annen gang. Til 17. Mai skal jeg faktisk ikke bake allergikake, det er det andre som tar seg av. (jeg håååååper andre klassetrinn har fått bredre allergi-spekter å hensynta, i vår klasse er det bare glutenfritt det er bedt om!

Kjenner at det å logge seg inn hele tia er irriterende [emoji14]

Spyro på handletur i butikken.

Kjøp 3 - få en matboks. Kjøpte 9... Fikk 3 [emoji23]
85388b3a815967ff7168ad238a0ebde9.jpg

Dritkule og store!

Kjøpt 2- få en matboks. Holdt meg til 2 da. [emoji23]
cc6ea0a7f4df379fbbae319d9bd836fd.jpg

Kule de også. Jeg er en sucker for slikt... [emoji23]

Back
Topp