Hehe nei fare for at det sitter godt etter å ha skrivd det ned flere ganger om dagen[emoji23]Veldig. Holdt på siden fredag. Tror ikke jeg glemmer passordet mitt med det første
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei fare for at det sitter godt etter å ha skrivd det ned flere ganger om dagen[emoji23]Veldig. Holdt på siden fredag. Tror ikke jeg glemmer passordet mitt med det første
Haha ja. Mailen har jeg kopiert. Så bare limer inn hver gang daHehe nei fare for at det sitter godt etter å ha skrivd det ned flere ganger om dagen[emoji23]
Ja. Det er detKjenner at det å logge seg inn hele tia er irriterende [emoji14]
Ja viktig å spare tid der man kan[emoji23]Haha ja. Mailen har jeg kopiert. Så bare limer inn hver gang daSpare noen sekunder [emoji56]
Det kan jeg fra tidligere runder men de har ikke pleid å vare så lengeVeldig. Holdt på siden fredag. Tror ikke jeg glemmer passordet mitt med det første
Ordboka på mobilen min forslår de to mailadressen mine som forslag når jeg skal logge inn, bare velger den som er i bruk herHaha ja. Mailen har jeg kopiert. Så bare limer inn hver gang daSpare noen sekunder [emoji56]
Slikt du mener jeg burde vært flinkere med?Husarbeid hva er da det? [emoji23]
Man føler hvertfall det. Jeg har lang mail [emoji23][emoji23]Ja viktig å spare tid der man kan[emoji23]
Lurer på om de får fikset det snart jeg...Ja. Det er det
Slått av ordbok. Takler den ikke [emoji14] Men ser det positive med den i slike situasjonerOrdboka på mobilen min forslår de to mailadressen mine som forslag når jeg skal logge inn, bare velger den som er i bruk her
Det er da man skjønner at neste gang man må lage deg en mailkonto, så blir det en kortere mailadresse [emoji14]Man føler hvertfall det. Jeg har lang mail [emoji23][emoji23]
Har gjort det [emoji14] Men man tenkte ikke særlig over ting når man var 13 år og laga mail. Måtte selvsagt lage en proffere mail når jeg ble voksen.Det er da man skjønner at neste gang man må lage deg en mailkonto, så blir det en kortere mailadresse [emoji14]
Ja er vel fare for det, de er gjerne litt surrete i den alderen [emoji14]Får gå å lete etter 6 åringen. 11åringen ringte og sa hu ikke fant hu nå etter skolen. Får gå mot de evnt. Sjansen er stor for de har passert hverandre da men.
Er en skog i mellom skolene deres. Så ganske sikker minste løper gjennom den. Og ikke eldste [emoji14] En liten skog altså. Kan helst se skolen gjennom den. Men fremdeles kjekk nok for minste [emoji14]Ja er vel fare for det, de er gjerne litt surrete i den alderen [emoji14]
Det er helt sant, og av den grunn oppgir jeg mailadressa mi når det ikke passer å bruke den fra ungdomsskolen [emoji14]Har gjort det [emoji14] Men man tenkte ikke særlig over ting når man var 13 år og laga mail. Måtte selvsagt lage en proffere mail når jeg ble voksen.