☆ Skravletråd Mai ☆

Hehe nei fare for at det sitter godt etter å ha skrivd det ned flere ganger om dagen[emoji23]
Haha ja. Mailen har jeg kopiert. Så bare limer inn hver gang da :) Spare noen sekunder [emoji56]

Haha ja. Mailen har jeg kopiert. Så bare limer inn hver gang da :) Spare noen sekunder [emoji56]
Ordboka på mobilen min forslår de to mailadressen mine som forslag når jeg skal logge inn, bare velger den som er i bruk her

Ordboka på mobilen min forslår de to mailadressen mine som forslag når jeg skal logge inn, bare velger den som er i bruk her
Slått av ordbok. Takler den ikke [emoji14] Men ser det positive med den i slike situasjoner

Får gå å lete etter 6 åringen. 11åringen ringte og sa hu ikke fant hu nå etter skolen. Får gå mot de evnt. Sjansen er stor for de har passert hverandre da men.

Det er da man skjønner at neste gang man må lage deg en mailkonto, så blir det en kortere mailadresse [emoji14]
Har gjort det [emoji14] Men man tenkte ikke særlig over ting når man var 13 år og laga mail. Måtte selvsagt lage en proffere mail når jeg ble voksen.

Får gå å lete etter 6 åringen. 11åringen ringte og sa hu ikke fant hu nå etter skolen. Får gå mot de evnt. Sjansen er stor for de har passert hverandre da men.
Ja er vel fare for det, de er gjerne litt surrete i den alderen [emoji14]

Ja er vel fare for det, de er gjerne litt surrete i den alderen [emoji14]
Er en skog i mellom skolene deres. Så ganske sikker minste løper gjennom den. Og ikke eldste [emoji14] En liten skog altså. Kan helst se skolen gjennom den. Men fremdeles kjekk nok for minste [emoji14]

Men nå ringte hu og fant hu så :)

Har gjort det [emoji14] Men man tenkte ikke særlig over ting når man var 13 år og laga mail. Måtte selvsagt lage en proffere mail når jeg ble voksen.
Det er helt sant, og av den grunn oppgir jeg mailadressa mi når det ikke passer å bruke den fra ungdomsskolen [emoji14]

Back
Topp