>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Oboykaka er også glutenfri. Og ekstremt saftig og godVeldig enkelt.
Toro sjoladekake
Til kiosken på fotballturnering.
"gluten og melkefri, men kan spises av alle de andre også (så lenge de tåler egg)"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oboykaka er også glutenfri. Og ekstremt saftig og godVeldig enkelt.
Toro sjoladekake
Til kiosken på fotballturnering.
"gluten og melkefri, men kan spises av alle de andre også (så lenge de tåler egg)"
70 talls pregSå kjekt.
hvordan kjole?![]()
hehe håpe den passer70 talls pregtror den skal passe med mage men det gjenstår å se
![]()
Håper det blir mye bedre når dere er ferdige da [emoji4]Om vi satte bort ungene og jobbet med det i en uke... Men nei. Vi setter ikke bort ungene en uke. Selvsagt. Så tar det langs med. Har sånne prosjekter av og til. Dette er det mest dyptgående på lang tid. Det trengs.
Det er helt sant [emoji4]Fikk kjøpt gave til min svigerinne . Godt med alt som er gjort
Godt det da, håper du føler deg bedre når de velger å ha detNja. Ikke særlig. Menmen. Sommeravslutninga til eldste ble avlyst pga været. En ting mindre i dag
Det gjør det. Spesielt når man ikke henger helt med [emoji23]Det går fort her i gården.
Ha en fin dag på jobbenPå tide å snu seg rundt å komme seg på jobb.
Husarbeid hva er da det? [emoji23]Heisannguttene sover ute og jeg burde egentlig gjøre husarbeid
![]()
Satser på det.Godt det da, håper du føler deg bedre når de velger å ha det
Huff god bedring til han [emoji173]️Så bra alt er bra derJoda det går bra her, fult opp med barn og jobb, og så er minsten syk igjen da [emoji14] planer for dagen?
Sånn er det når man bor i Norge og har barn [emoji6] men greit å kunne flytte litt rundt på det i forhold til væretSatser på det.Må gå uansett [emoji14] Gud forby at vi går glipp av noe som helst. Bra de bytter dag uansett. Lei av sommeravslutninger i regn [emoji23]
Har nok å henge fingrene i du daHuff god bedring til han [emoji173]️
Tja gjøre ferdig klesvask, leke med lillegutt, hente storesøster i bhg, kjøpe gaver til bursdagsfest imorgen, to stk som skal ha også slappe av tror jeg [emoji6]
Ja. Kun 1 år har vi vært heldig med været. Sist år satt vi under paraplyer alle.... Så.Sånn er det når man bor i Norge og har barn [emoji6] men greit å kunne flytte litt rundt på det i forhold til været
Ja, nå derimot er lillegutt mer opptatt av katta og katta ser bare dumt på han, han fikk tak i henne og hun gjorde absolutt ingenting med det [emoji54]Har nok å henge fingrene i du da![]()
Ja, samme som barn må igjennom ting de ikke liker, gi og ta [emoji6]Ja. Kun 1 år har vi vært heldig med været. Sist år satt vi under paraplyer alle.... Så.
Eneste jeg ikke liker sånn sett. Jeg hater det sosiale med andre foreldre og store mengder. Jeg absolutt hater det. Menmen. Ja. Har man barn, må man gjennom ting man ikke liker..
Alltid mer spennende med hårete ting enn mamma[emoji23] men bra at hun ikke gjorde han noe når han klarte å få tak i henne.Ja, nå derimot er lillegutt mer opptatt av katta og katta ser bare dumt på han, han fikk tak i henne og hun gjorde absolutt ingenting med det [emoji54]