☆ Skravletråd Mai ☆

Hurra[emoji16] jeg har helt glemt å kjøpe kyse til lillemor, og nå er det kun bittesmå eller aaaalt for store og oppdrive rundt her. Men så fikk jeg to poser med arvetøy i dag, og der lå det en i str hennes[emoji16][emoji119]
Dette minner meg på at jeg har. Aner bare ikke hvor.

Syns potet er så godt. Er liksom slik man får med seg den gode sausen [emoji23]
Det er jo en kurant sak ved "potet og saus" ja

Men nå var der små terninger av potet og andre grønnsaker i alu-folie på grillen da. Dvs, jeg foretrekker minst mulig annet. Potet, litt gulrot, bittelitt finhakket chili. For syns skyld litt sukkererter og bittelitt brokkoli kom nedi. Salt og pepper på potetene og olje over det hele. Pakket og grillet.

Haha. Uff ja. Men er måte på. Når man endelig tar de igjen er det 50 nye sider [emoji23]
Noe sånn ja... Så jeg begynte på slutten og da er det ikke mer enn en side eller to

Selvsagt gjorde jeg det. Niesa mi er sykt sterk altså og hu gikk rundt og tvang alle til det [emoji14] Så jeg visste hu klarte meg altså. Hu trener cheerleading og er vabt med å både bli kasta i lufta og kaste andre i lufta. Så det er muskler på den jenta kan jeg fortelle deg ;)
Det er bra trening det ja!

Jeg må finne meg et eller annet

Sko som er "hakket før sandaler". Når det ikke er helt varmt nok til å gå i sandaler, men definitivt for varmt for goretex joggesko....

Mhm, er fælt å gå å svette i for varme sko!

Back
Topp