Da har man ris eller pasta [emoji6] altså liker potetmos, pomfri osv men kokte poteter det stopper i halsen
Jeg er ikke glad i pasta. Har egentlig ikke ris så ofte heller. Spiser gjerne middag uten noen av delene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har man ris eller pasta [emoji6] altså liker potetmos, pomfri osv men kokte poteter det stopper i halsen
Skjønner jo det da [emoji4]Selvsagt gjorde jeg det. Niesa mi er sykt sterk altså og hu gikk rundt og tvang alle til det [emoji14] Så jeg visste hu klarte meg altså. Hu trener cheerleading og er vabt med å både bli kasta i lufta og kaste andre i lufta. Så det er muskler på den jenta kan jeg fortelle deg![]()
Tja grilla potet vil jeg sette i den kategorien om man ikke deler den opp, steker i olje og har på en haug av paprika krydder.
Sær ja vet det men vanlig potet har jeg alltid hatt et problematisk forhold till
Tydelig at hun er avhengig av å ligge på topp [emoji6]Ronja fikk panikk når jeg nærmet meg før i dag så nå dro hun fra igjen
Jeg er ikke glad i pasta. Har egentlig ikke ris så ofte heller. Spiser gjerne middag uten noen av delenebrokkoli er ganske godt til å få med saus, syns jeg
![]()
4000 innlegg her på over 20 dager er da barnemat når vi klarer 6000 på 7 dager [emoji6]Tror du?
Ja men er det lettere også [emoji4]Den har jeg ikke når det blir så mye. I roligeere tider gjør ejeg det
Skjønner jo det da [emoji4]
Snuppa så ei i cheerleader drakt på torsdag og ble helt forelsket i pompom òg drakt, hun ville helst løpe etter henne og spørre om hun kunne lære henne noe [emoji6]
Haha kanskje minst to, trenger jo ei bare for denne tråden noen ganger [emoji23]Eller to!
Kan ha potetmos, pomfri, fløtegratinerte poteter, men mest ris og pasta [emoji4]
Det ble treningSkravle, skravle, skravle!![emoji1][emoji1]
Haha kanskje minst to, trenger jo ei bare for denne tråden noen ganger [emoji23]
Da tar man paprika og løk istedenfor også brød.Men man har ikke ris eller pasta i alufolie på grillen da... det trenger jo VANN og KOKING....
Nei da spammer man ihvertfall [emoji54]Ja, det også... kan jo ikke gå gjennom når jeg hr tid klokka to på natta...
Og dersom man har gassgrill med sidebrenner så kan man koke ris/pasta på den dersom man ønsker det sammen med grillmatenDa tar man paprika og løk istedenfor også brød.
Kommer nok aldri til å være enig der
Eventuelt kan man ha pastasallad ved siden av og ris kan man fint varme opp på grillen, men ja helst noe brød med masse gode grønnsaker
Ja det er godt [emoji4] også Zucchini er godt, steker man den i saus eller sjy trenger man ikke noe mer [emoji4]Jeg er ikke glad i pasta. Har egentlig ikke ris så ofte heller. Spiser gjerne middag uten noen av delenebrokkoli er ganske godt til å få med saus, syns jeg
![]()
Ja skjønner det. Har logga inn så mange ganger at jeg har mista tellinga i dagAppen er rar om dagen![]()
Liker det snurrehjulet for stramming på vikingOki hatt viking og NORTH face før
Glad jeg nesten bare er på datamaskinenJa skjønner det. Har logga inn så mange ganger at jeg har mista tellinga i dag
Snuppa her fortsatte ikke Hu, hun trenger tydelig mer koreografi og da må hun vente litt, altså cheerleading hadde nok passet her perfekt daMi ser jo altså disse på sommer og vinteravslutningsshow. Og har ikke yret et halvt ønske av lyst om å begynne.
Men mi likte jo ikke barnedansen heller når den ble litt mer "diskoaktig", hun likte det "mer som balett". Egentlig ville hun gått på balett....