☆ Skravletråd Mai ☆

Da har man ris eller pasta [emoji6] altså liker potetmos, pomfri osv men kokte poteter det stopper i halsen

Jeg er ikke glad i pasta. Har egentlig ikke ris så ofte heller. Spiser gjerne middag uten noen av delene :) brokkoli er ganske godt til å få med saus, syns jeg :)

Selvsagt gjorde jeg det. Niesa mi er sykt sterk altså og hu gikk rundt og tvang alle til det [emoji14] Så jeg visste hu klarte meg altså. Hu trener cheerleading og er vabt med å både bli kasta i lufta og kaste andre i lufta. Så det er muskler på den jenta kan jeg fortelle deg ;)
Skjønner jo det da [emoji4]

Snuppa så ei i cheerleader drakt på torsdag og ble helt forelsket i pompom òg drakt, hun ville helst løpe etter henne og spørre om hun kunne lære henne noe [emoji6]

Tja grilla potet vil jeg sette i den kategorien om man ikke deler den opp, steker i olje og har på en haug av paprika krydder.

Sær ja vet det men vanlig potet har jeg alltid hatt et problematisk forhold till

Du om det. DEn var delt opp, grillet i folie med olje og krydder (men ikke en haig av paprikakrydder da) og smakte fortreffelig og ikke noe som minnet om kokt potet. Jeg liker å grille halve poteter rett på gillen også, men det smaker labsolutt annereldes enn skattekistene altså

Jeg er ikke glad i pasta. Har egentlig ikke ris så ofte heller. Spiser gjerne middag uten noen av delene :) brokkoli er ganske godt til å få med saus, syns jeg :)

Vi har nå gjerne ris og pasta, ungene er mer glad i det enn kokt potet. Men det egner seg ikke i skattekisten. Brokkoli var der også, men den ble for "kokt" så den var myk og dvask, litt for varmt for lenge.

Ikke for det, vi hadde jo ikke saus da

Skjønner jo det da [emoji4]

Snuppa så ei i cheerleader drakt på torsdag og ble helt forelsket i pompom òg drakt, hun ville helst løpe etter henne og spørre om hun kunne lære henne noe [emoji6]

Mi ser jo altså disse på sommer og vinteravslutningsshow. Og har ikke yret et halvt ønske av lyst om å begynne.

Men mi likte jo ikke barnedansen heller når den ble litt mer "diskoaktig", hun likte det "mer som balett". Egentlig ville hun gått på balett....

Kan ha potetmos, pomfri, fløtegratinerte poteter, men mest ris og pasta [emoji4]

fløtegratinerte liker jeg ikke. Ellers liker jeg ikke så godt kokt potet uten saus, men på grill.... med salt og pepper....

Men man har ikke ris eller pasta i alufolie på grillen da... det trenger jo VANN og KOKING....
Da tar man paprika og løk istedenfor også brød.

Kommer nok aldri til å være enig der

Eventuelt kan man ha pastasallad ved siden av og ris kan man fint varme opp på grillen, men ja helst noe brød med masse gode grønnsaker

Da tar man paprika og løk istedenfor også brød.

Kommer nok aldri til å være enig der

Eventuelt kan man ha pastasallad ved siden av og ris kan man fint varme opp på grillen, men ja helst noe brød med masse gode grønnsaker
Og dersom man har gassgrill med sidebrenner så kan man koke ris/pasta på den dersom man ønsker det sammen med grillmaten

Ja det er godt [emoji4] også Zucchini er godt, steker man den i saus eller sjy trenger man ikke noe mer [emoji4]

Mi ser jo altså disse på sommer og vinteravslutningsshow. Og har ikke yret et halvt ønske av lyst om å begynne.

Men mi likte jo ikke barnedansen heller når den ble litt mer "diskoaktig", hun likte det "mer som balett". Egentlig ville hun gått på balett....
Snuppa her fortsatte ikke Hu, hun trenger tydelig mer koreografi og da må hun vente litt, altså cheerleading hadde nok passet her perfekt da

Back
Topp