Vet ikke heltNoen spesielle du er ute etter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke heltNoen spesielle du er ute etter?
Skum leser en del jeg også men trenger skikkelig dedikasjon å gå igjennom som RonjaRTror jeg dropper ronja-lesing jeg også. Dvs, har skummet en del...
10.000 her denne mnd blir lett [emoji6]Og der ble det 6000[emoji2]
Tror du?10.000 her denne mnd blir lett [emoji6]
Nei dere kunne jo havnet lengre ned [emoji6]En god nr 5 er ikke dårlig[emoji6]
Kremt hvor ville du rangert oss? [emoji6]Helt nede på 5![]()
![]()
Kan ikke ha noe av sånt vettuRonja fikk panikk når jeg nærmet meg før i dag så nå dro hun fra igjen
Haha nei Ronja må ha ei med masse energi som løper bak mens RonjaR dikterer [emoji6]Nå fikk jeg bilde av ei litt eldre dame som satt litt stille i bakgrunnen og skrev[emoji23]
Lile greit ja
Skum leser en del jeg også men trenger skikkelig dedikasjon å gå igjennom som RonjaR
Da har man ris eller pasta [emoji6] altså liker potetmos, pomfri osv men kokte poteter det stopper i halsenSyns potet er så godt. Er liksom slik man får med seg den gode sausen [emoji23]
Helt fantastisk dyktig den jenta. De vant NM for litt siden i cheerleading også![]()
Haha nei Ronja må ha ei med masse energi som løper bak mens RonjaR dikterer [emoji6]
Nettopp, også når man har mulighet til å gå igjennom så spammer man plutselig, nei lettere å hoppe over noe [emoji4]Haha. Uff ja. Men er måte på. Når man endelig tar de igjen er det 50 nye sider [emoji23]
Kan ha potetmos, pomfri, fløtegratinerte poteter, men mest ris og pasta [emoji4]Hva bruker du da? Jeg er litt slik må ha potet[emoji28]
Gjort det hele uka. Ille!
Da har man ris eller pasta [emoji6] altså liker potetmos, pomfri osv men kokte poteter det stopper i halsen
Tja grilla potet vil jeg sette i den kategorien om man ikke deler den opp, steker i olje og har på en haug av paprika krydder.Ungene må det, dvs mellomste må. For hun må rett og slett spise NOE. Også er det jo ikke kokt potet når vi griller den da!
Nettopp, også når man har mulighet til å gå igjennom så spammer man plutselig, nei lettere å hoppe over noe [emoji4]