☆ Skravletråd Mai ☆

Tror jeg dropper ronja-lesing jeg også. Dvs, har skummet en del...
Skum leser en del jeg også men trenger skikkelig dedikasjon å gå igjennom som RonjaR

Skum leser en del jeg også men trenger skikkelig dedikasjon å gå igjennom som RonjaR

Den har jeg ikke når det blir så mye. I roligeere tider gjør ejeg det

Helt fantastisk dyktig den jenta. De vant NM for litt siden i cheerleading også :D

Godt gjort.

Mellomste går på barnedans i en klubb som også driver chearleading for dem som er litt eldre og jeg er imponert på avslutningene sommer og vinter.

Haha. Uff ja. Men er måte på. Når man endelig tar de igjen er det 50 nye sider [emoji23]
Nettopp, også når man har mulighet til å gå igjennom så spammer man plutselig, nei lettere å hoppe over noe [emoji4]

Da har man ris eller pasta [emoji6] altså liker potetmos, pomfri osv men kokte poteter det stopper i halsen

Men man har ikke ris eller pasta i alufolie på grillen da... det trenger jo VANN og KOKING....

Ungene må det, dvs mellomste må. For hun må rett og slett spise NOE. Også er det jo ikke kokt potet når vi griller den da!
Tja grilla potet vil jeg sette i den kategorien om man ikke deler den opp, steker i olje og har på en haug av paprika krydder.

Sær ja vet det men vanlig potet har jeg alltid hatt et problematisk forhold till

Nettopp, også når man har mulighet til å gå igjennom så spammer man plutselig, nei lettere å hoppe over noe [emoji4]

Ja, det også... kan jo ikke gå gjennom når jeg hr tid klokka to på natta...

Back
Topp