☆ Skravletråd Mai ☆

Ungenes ønskemiddag, minus "spise ute"- delen. Det er 7 grader og vi har ikke kjøpt møbler enda.

Men Sommerkoteletter. Mais. "skattekiste med de av grønnsaker de enkelte har valgt (og tvungent potet i bunn for det må man ha)
Må man ha potet? [emoji54]
Jeg unngår vanlig kokt potet, skulle tro jeg så på den som djevelen selv, heldigvis vil ikke mannen ha det heller [emoji23]

Det har jeg lyst på også og burde hatt meg[emoji4] og nye sandaler[emoji85]

Jeg bruker jobbsandalene mine om sommeren, så skal jeg heller skaffe nye når jeg skal tilbake til jobb. Ecco, de er så gode! Ikke pynta, men jeg prioriterer comfort :p

Slik var jeg i konfirmasjonen i går da. Godt vi er barnslige enda [emoji23] Satt tom på ryggen til niesa mi på 13 år [emoji23][emoji23][emoji23][emoji123] Sterk liten cheerleader hu gitt [emoji123]

7511f49c2ad1e87657b78928abf73043.jpg
Skikkelig sommerlig [emoji4]

Turte du å sitte på ryggen til noen som er 13?[emoji54]

Jeg trenger også nye hverdags joggesko til sommerbruk

Jeg og ecco har vært gode venner lenge. Jeg har sandaler og joggesko med og uten goretex og vintersko. Men joggesko uten goretex bare luftig netting, de er utslitt og kastet

Skulle kjøpe nye. Men de har endret sålen og den passet meg ikke lenger. Den store røde x under som er en såle både jeg og mannen elsker var byttet, med noe som var ubehagelig.

Bruker ecco-sandaler på jobb, de er kjempegode. Og siden de er så åpne gjør det ikke noe at jeg har litt brede føtter. Men etter fødselen passet de plutselig ikke, selv barfott! Har jo brukt lester i dem på jobb [emoji28]

Såå kjedelig når noe man liker blir ødelagt sånn!

Hurra[emoji16] jeg har helt glemt å kjøpe kyse til lillemor, og nå er det kun bittesmå eller aaaalt for store og oppdrive rundt her. Men så fikk jeg to poser med arvetøy i dag, og der lå det en i str hennes[emoji16][emoji119]
Så flaks da :D

Back
Topp