☆ Skravletråd Mai ☆

Må man ha potet? [emoji54]
Jeg unngår vanlig kokt potet, skulle tro jeg så på den som djevelen selv, heldigvis vil ikke mannen ha det heller [emoji23]

Syns potet er så godt. Er liksom slik man får med seg den gode sausen [emoji23]

Det forstår jeg godt [emoji6] tenker å kanskje gjøre det igjen [emoji54]
Haha. Uff ja. Men er måte på. Når man endelig tar de igjen er det 50 nye sider [emoji23]

Jeg unngår vanlig kokt potet, skulle tro jeg så på den som djevelen selv, heldigvis vil ikke mannen ha det heller [emoji23]

Hva bruker du da? Jeg er litt slik må ha potet[emoji28]

Ungene må det, dvs mellomste må. For hun må rett og slett spise NOE. Også er det jo ikke kokt potet når vi griller den da!

Skikkelig sommerlig [emoji4]

Turte du å sitte på ryggen til noen som er 13?[emoji54]
Selvsagt gjorde jeg det. Niesa mi er sykt sterk altså og hu gikk rundt og tvang alle til det [emoji14] Så jeg visste hu klarte meg altså. Hu trener cheerleading og er vabt med å både bli kasta i lufta og kaste andre i lufta. Så det er muskler på den jenta kan jeg fortelle deg ;)

Jeg bruker jobbsandalene mine om sommeren, så skal jeg heller skaffe nye når jeg skal tilbake til jobb. Ecco, de er så gode! Ikke pynta, men jeg prioriterer comfort :p

Det er jo faktisk det viktigste og det da.

Jeg bruker jobbsandalene mine om sommeren, så skal jeg heller skaffe nye når jeg skal tilbake til jobb. Ecco, de er så gode! Ikke pynta, men jeg prioriterer comfort :p
Jeg har sånne. Komfort ja

Bruker ecco-sandaler på jobb, de er kjempegode. Og siden de er så åpne gjør det ikke noe at jeg har litt brede føtter. Men etter fødselen passet de plutselig ikke, selv barfott! Har jo brukt lester i dem på jobb [emoji28]

Såå kjedelig når noe man liker blir ødelagt sånn!
Jeg må finne meg et eller annet

Sko som er "hakket før sandaler". Når det ikke er helt varmt nok til å gå i sandaler, men definitivt for varmt for goretex joggesko....

Back
Topp