Ha ha ja ok da![]()
Alltid lyst på nye sko da[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ja ok da![]()
Godt det da[emoji6]
Haha eventuelt en assistent [emoji6]
Mhm alltidAlltid lyst på nye sko da[emoji23]
Ja, vi er kjempeheldige[emoji2] trenger knapt nok kjøpe nytt til [emoji16]
Må man ha potet? [emoji54]Ungenes ønskemiddag, minus "spise ute"- delen. Det er 7 grader og vi har ikke kjøpt møbler enda.
Men Sommerkoteletter. Mais. "skattekiste med de av grønnsaker de enkelte har valgt (og tvungent potet i bunn for det må man ha)
Det må du![]()
Det har jeg lyst på også og burde hatt meg[emoji4] og nye sandaler[emoji85]
Skikkelig sommerlig [emoji4]Slik var jeg i konfirmasjonen i går da. Godt vi er barnslige enda [emoji23] Satt tom på ryggen til niesa mi på 13 år [emoji23][emoji23][emoji23][emoji123] Sterk liten cheerleader hu gitt [emoji123]
![]()
Det er sikkert fordi JEG også er her [emoji57][emoji57]
Tusen takkFrøken Sporty!![emoji1] knallfin kjole![emoji7]
Hahaha [emoji23][emoji123]Jepp, innrømmer det gjerne[emoji23]
Bedre med soya [emoji5]
Ja jeg vet, men det ble rett og slett altfor mye å gå igjennom [emoji54]Tenk på alt du går glipp av?!?![emoji33][emoji23]
Jeg trenger også nye hverdags joggesko til sommerbruk
Jeg og ecco har vært gode venner lenge. Jeg har sandaler og joggesko med og uten goretex og vintersko. Men joggesko uten goretex bare luftig netting, de er utslitt og kastet
Skulle kjøpe nye. Men de har endret sålen og den passet meg ikke lenger. Den store røde x under som er en såle både jeg og mannen elsker var byttet, med noe som var ubehagelig.
Mhm alltid
Så flaks daHurra[emoji16] jeg har helt glemt å kjøpe kyse til lillemor, og nå er det kun bittesmå eller aaaalt for store og oppdrive rundt her. Men så fikk jeg to poser med arvetøy i dag, og der lå det en i str hennes[emoji16][emoji119]
Flott daDet var det virkelig[emoji2]
Lillemann arvet fra et søskenbarn. Har bokser med klær helt opp til 116. [emoji16]
Nei, fysj[emoji15]