☆ Skravletråd Mai ☆

Nope. Det er for mye greier her inne. Og jeg skal jo liksom rydde rommet en gang men ikke søren om jeg tørr før jeg har glemt dette

Uff, det skjønner jeg[emoji15] jeg har totalt panikk for edderkopper....

Hurra[emoji16] jeg har helt glemt å kjøpe kyse til lillemor, og nå er det kun bittesmå eller aaaalt for store og oppdrive rundt her. Men så fikk jeg to poser med arvetøy i dag, og der lå det en i str hennes[emoji16][emoji119]

Lov å ha flaks iblant! Såå fint med arveting :)

Hurra[emoji16] jeg har helt glemt å kjøpe kyse til lillemor, og nå er det kun bittesmå eller aaaalt for store og oppdrive rundt her. Men så fikk jeg to poser med arvetøy i dag, og der lå det en i str hennes[emoji16][emoji119]

Hurra, da var du heldig!![emoji1]

Uff, det skjønner jeg[emoji15] jeg har totalt panikk for edderkopper....

Jeg har blitt mye flinkere på edderkopper, men brekker meg og må vaske hendene mens jeg kjenner de kravler overalt, etter at jeg har tatt en. [emoji37]

Tror jeg må ha noen nye sko

Noe spesielt? Jeg trenger nye sneakers/dagligsko til sommeren. Turskoene mine er også heeelt utslitte, men holder vel litt til, er så dyrt med skikkelige sko. Og har lyst på noen helt lette tøysko, gjerne toms :)

Ble enkelt i dag, så ferdig pose med wok grønnsaker, strimlet svinekjøtt, nudler og sweet chili saus[emoji4]

Usj, ødela med den sausen. Verken jeg eller mannen takler sånn sursøt saus. :p

Back
Topp