Vi går for rekord!![emoji1]
Og det er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi går for rekord!![emoji1]
Men nå er mange unger i seng...Ja, tar jo tid dette[emoji23] tempo har roet seg heldigvis..
Dette er mer liv i denne tråden enn på lenge!Vi går for rekord!![emoji1]
Lov å ha flaks iblant! Såå fint med arveting![]()
Du får heller gjøre detHaha, skal oppdatere deg om det dukker opp noe heftig her[emoji23]
Hurra, da var du heldig!![emoji1]
Lykke tilSkal se etter i morgen
Lette sommerskoÅh . Hvordan type ?
Ha ha ja ok daJeg tror jeg vil ha nye sko jeg[emoji23]
Haha eventuelt en assistent [emoji6]Kanskje RonjaR har sånn mikrofon som de bruker på journaler på sykehus [emoji23] Så hun bare prater i den, så skriver telefonen for henne.
Helt nede på 5Mann og barn først [emoji6]
Ja også katta men dere er på en god nr 5 altså [emoji6]
Noen sommerskoHva slags sko?[emoji4]
Jeg trenger også nye hverdags joggesko til sommerbrukNoe spesielt? Jeg trenger nye sneakers/dagligsko til sommeren. Turskoene mine er også heeelt utslitte, men holder vel litt til, er så dyrt med skikkelige sko. Og har lyst på noen helt lette tøysko, gjerne toms![]()
Det forstår jeg godt [emoji6] tenker å kanskje gjøre det igjen [emoji54]Det tryggeste. Hoppa over en haug jeg også gitt [emoji87]
Noen sommersko ++++Noe spesielt? Jeg trenger nye sneakers/dagligsko til sommeren. Turskoene mine er også heeelt utslitte, men holder vel litt til, er så dyrt med skikkelige sko. Og har lyst på noen helt lette tøysko, gjerne toms![]()
Noe spesielt? Jeg trenger nye sneakers/dagligsko til sommeren. Turskoene mine er også heeelt utslitte, men holder vel litt til, er så dyrt med skikkelige sko. Og har lyst på noen helt lette tøysko, gjerne toms![]()
Usj, ødela med den sausen. Verken jeg eller mannen takler sånn sursøt saus.![]()
Notert[emoji16] så skal jeg gi beskjed om hva jeg syntes[emoji2]
Dette er mer liv i denne tråden enn på lenge!
Høres koselig ut [emoji4]Mette og gode. Ble invitert til lillesøster for kos og film i kveld. Så får vel gjøre det da![]()