Jo takkLykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takkLykke til
Okei sett noen du har likt?Lette sommersko
Må man ha potet? [emoji54]
Jeg unngår vanlig kokt potet, skulle tro jeg så på den som djevelen selv, heldigvis vil ikke mannen ha det heller [emoji23]
Haha. Uff ja. Men er måte på. Når man endelig tar de igjen er det 50 nye sider [emoji23]Det forstår jeg godt [emoji6] tenker å kanskje gjøre det igjen [emoji54]
Hjelper med et par nye ansikt jaDet er sikkert fordi JEG også er her [emoji57][emoji57]
Må man ha potet? [emoji54]
Jeg unngår vanlig kokt potet, skulle tro jeg så på den som djevelen selv, heldigvis vil ikke mannen ha det heller [emoji23]
Ja ♡ Forstår jeg veldig godt du ønsker.Høres koselig ut [emoji4]
Skulle ønske jeg hadde min familie litt nærmere
Ungene må det, dvs mellomste må. For hun må rett og slett spise NOE. Også er det jo ikke kokt potet når vi griller den da!Må man ha potet? [emoji54]
Jeg har noen sommersko men vil ha noenflereMen sommersko trenger jeg faktisk, har bare joggesko.
Selvsagt gjorde jeg det. Niesa mi er sykt sterk altså og hu gikk rundt og tvang alle til det [emoji14] Så jeg visste hu klarte meg altså. Hu trener cheerleading og er vabt med å både bli kasta i lufta og kaste andre i lufta. Så det er muskler på den jenta kan jeg fortelle degSkikkelig sommerlig [emoji4]
Turte du å sitte på ryggen til noen som er 13?[emoji54]
Jeg bruker jobbsandalene mine om sommeren, så skal jeg heller skaffe nye når jeg skal tilbake til jobb. Ecco, de er så gode! Ikke pynta, men jeg prioriterer comfort![]()
Jeg har blitt mye flinkere på edderkopper, men brekker meg og må vaske hendene mens jeg kjenner de kravler overalt, etter at jeg har tatt en. [emoji37]
Ikke lett ennåOkei sett noen du har likt?
Jeg har sånne. Komfort jaJeg bruker jobbsandalene mine om sommeren, så skal jeg heller skaffe nye når jeg skal tilbake til jobb. Ecco, de er så gode! Ikke pynta, men jeg prioriterer comfort![]()
Det syns jeg også, er bare såvidt jeg kan lese og ha på musikk.![]()
Så flaks da![]()
Og det er?
Åh, jeg ble sugen på sushi nå, med deeeilig soya til!
Jeg må finne meg et eller annetBruker ecco-sandaler på jobb, de er kjempegode. Og siden de er så åpne gjør det ikke noe at jeg har litt brede føtter. Men etter fødselen passet de plutselig ikke, selv barfott! Har jo brukt lester i dem på jobb [emoji28]
Såå kjedelig når noe man liker blir ødelagt sånn!
Sommersko annet enn joggesko hadde heller ikke vært dumtMen sommersko trenger jeg faktisk, har bare joggesko.