☆ Skravletråd Mai ☆

4cbe53eac40d83be2f5893df0795c814.jpg

Jeg skal ned i vekt, urettferdig å måtte gå forbi denne!

Men stikker på jobb og kjøper noen sånne istedenfor
f29063f5f2bd010fa8c6cfbd930b4ac3.jpg

Like godt bare x antall kalorier mindre [emoji23]
Nja. Like og like. Hver sin smak [emoji14] Men enjoy haha

God formiddag[emoji2] Har dere en fin dag? Feberen til snuppa er ikke fult så høy lenger, så ho godtar vogna. Så da skal jeg sette meg ut i sola og nye den så lenge jeg kan[emoji2]

Så bra hun er i bedre form[emoji2]
Koset meg med frisør og shopping idag jeg[emoji7]

Ferdig. Etter 2-3 bom med nåla så traff de og fikk målt og trukket ut litt spinalvæske. Trykket var ikke voldsomt, men lå å vaket litt. Inntil 25 er normalt, jeg lå på 26 så får se om det hjelper noe. Jævlig vondt i hofta etter de bomma. Øyelege neste uke og tilbake til nevro uka etter.

Mye å se frem til da ja :)

Ikke godt når de bommer. Føler en mørbanka da syns jeg. Ofte noen syke blåmerker også [emoji85]

Ferdig. Etter 2-3 bom med nåla så traff de og fikk målt og trukket ut litt spinalvæske. Trykket var ikke voldsomt, men lå å vaket litt. Inntil 25 er normalt, jeg lå på 26 så får se om det hjelper noe. Jævlig vondt i hofta etter de bomma. Øyelege neste uke og tilbake til nevro uka etter.

Deilig å være ferdig med det vil jeg tro[emoji4]

Musemor når man går så mye at det føles som om føttene faller av med klær som ser forferdelig ut (kunne kanskje hver bare om jeg farget den svart) og skal ikke kjøpe klær på mange mnd
e31df38a7d568f9ca4395837120fdaeb.jpg
Så fin du er [emoji8]

Musemor når man går så mye at det føles som om føttene faller av med klær som ser forferdelig ut (kunne kanskje hver bare om jeg farget den svart) og skal ikke kjøpe klær på mange mnd
e31df38a7d568f9ca4395837120fdaeb.jpg

Søteste Shadowen vår[emoji7] spreking!

Back
Topp