☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg gikk på med godt mot, men etter andre bommen kom tårene. Det var vondt, og det stråla i hele venstre side. De sa det kom av at de traff beinet. Kom igjennom til slutt. Hvis dette viser seg å ha effekt, så blir det konkludert med at hodesmertene kom at høyt trykk i hodet, som igjen kommer av empty sella som ble påvist på mr. Det vil si at det kan komme tilbake senere, og at det må tømmes for å lette på trykket. Finnes andre alternativer også, men da skal det gi hyppige og større problemer først. Etter de har sjekket øynene vil de og kunne si om synes er svekket pågrunn av trykk i hodet. Det vil ikke kunne reverseres, men da blir det i allefall ikke verre. Hvis det mot formodning ikke har effekt, så blir det vel vurdering av blandt annet forebyggende for migrene for å starte et sted. Men symtomene heller mer mott trykk enn migrene. Syyyykt sliten og utmattet, men hodepinen, den er fortsatt bedre.

Det skjønner jeg. Fikk helt vodt av å lese det[emoji17] Godt dem kom igjennom til slutt da.
Så bra dem tar tak og får gjort noe med det da. Og ikke minst sjekker det som sjekkes kan.. Håpe du får et endelig svar etter at du har vært hos øyelegen og nevro igjen da. Så du vet helt sikkert hva det skyldes og hva man kan få gjort med det[emoji4]
Full forståelse for at du er sliten og utmatta nå! Må du ta å hvile deg, også får mannen ta seg av snuppa[emoji4] så bra at hodepina er bedre, krysser fingra for at den forblir det[emoji4][emoji259]

Ble nesten vant til det for å få yngste.

Tatt innvendig ul mens mannen var i rommet også. Alt man gjør når man er redd man har mistet den etterlengtede spiren som jeg måtte noen ganger i stolen for å få. (ikke så mange ganger som de som tar ivf, men nok...)

Jeg og var en del i stolen under svangerskapet, så rimelig vant til det. Men alikevel ikke noe ålreit. Tok og innvendig ul med mannen i rommet, var ikke det jeg tenkte på nei når jeg var redd for spiren. Nå trengte jeg ikke noen turer for å få spire da, men uansett.

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor.
Egentlig litt overrasket, hadde fått det for meg at du alltid brukte hijab (vet det er mange som ikke gjør det)
Brukte det men ble så diskriminert at det kom til et punkt hvor det var umulig å ha den her men har brukt og har den på i Egypt

Jeg burde ha hoppa i dusjen, men har ei snuppe som ikke vil sove[emoji85] har nå dille en halvtime så burde jo ha gjort det med en gang ho var lagt[emoji28] nå blir det sikkert krise akkurat etter at jeg har hatt i shampoo[emoji87]
Det er typisk, når jeg må dusje mens ungene er hjemme passer jeg ihvertfall på at lillegutt enten sover eller er på badet [emoji6]

Plutselig uventet "fri" noen timer. Vært hos legen med mellomste, mamma passer yngste. Skulle spise lunsj med dem og trille tur før jeg selv skal til legen 1420 men lillemor er litt mamma-mamma i dag så mormor mener det er best om hun ikke ser meg før jeg henter henne.

Så hva skal jeg finne på i tre timer?

Ååh, så deilig[emoji1] håper du koset deg med litt Sara-tid[emoji173]️

Back
Topp