☆ Skravletråd Mai ☆

Takk, følere ikke det helt selv på akkurat det bilde da [emoji23]
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor.
Egentlig litt overrasket, hadde fått det for meg at du alltid brukte hijab (vet det er mange som ikke gjør det)

13 min siden timen min.

Forventet forsinkelser, men ikke noe kjekt når jeg sitter og gruer meg...

Au, som om det ikke er ille nok med et stikk liksom[emoji17] greit å være ferdig med det. Gjør dem ikke noe mer med det?
Jeg gikk på med godt mot, men etter andre bommen kom tårene. Det var vondt, og det stråla i hele venstre side. De sa det kom av at de traff beinet. Kom igjennom til slutt. Hvis dette viser seg å ha effekt, så blir det konkludert med at hodesmertene kom at høyt trykk i hodet, som igjen kommer av empty sella som ble påvist på mr. Det vil si at det kan komme tilbake senere, og at det må tømmes for å lette på trykket. Finnes andre alternativer også, men da skal det gi hyppige og større problemer først. Etter de har sjekket øynene vil de og kunne si om synes er svekket pågrunn av trykk i hodet. Det vil ikke kunne reverseres, men da blir det i allefall ikke verre. Hvis det mot formodning ikke har effekt, så blir det vel vurdering av blandt annet forebyggende for migrene for å starte et sted. Men symtomene heller mer mott trykk enn migrene. Syyyykt sliten og utmattet, men hodepinen, den er fortsatt bedre.

Det er langt i fra noe særlig ålreit i den stolen så greit å slippe en gang ja.
Ble nesten vant til det for å få yngste.

Tatt innvendig ul mens mannen var i rommet også. Alt man gjør når man er redd man har mistet den etterlengtede spiren som jeg måtte noen ganger i stolen for å få. (ikke så mange ganger som de som tar ivf, men nok...)

Jeg burde ha hoppa i dusjen, men har ei snuppe som ikke vil sove[emoji85] har nå dille en halvtime så burde jo ha gjort det med en gang ho var lagt[emoji28] nå blir det sikkert krise akkurat etter at jeg har hatt i shampoo[emoji87]

Herlig. Været er nydelig. Fugler kvitrer. Dusjen er tatt og kledd meg. Dongerijakka er tilbake [emoji7] Humøret stiger etter en dusj gitt :D

Kan ikke være annet enn glad når sola skinner, fuglene kvitrer og vårklær er på plass[emoji1]

Back
Topp