Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor.Takk, følere ikke det helt selv på akkurat det bilde da [emoji23]
Egentlig litt overrasket, hadde fått det for meg at du alltid brukte hijab (vet det er mange som ikke gjør det)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor.Takk, følere ikke det helt selv på akkurat det bilde da [emoji23]
Ikke så lille, er ille så ille her så det vil ikke ta så lang tidNyte 5 minutteren din[emoji4] Høres du har mer enn nok å gjøre, men blir koselig i kveld da[emoji4]
Greit å gjøre når man først er oppi der ja
Tenkte få gjort to ting når jeg først må oppi stolen
13 min siden timen min.
Forventet forsinkelser, men ikke noe kjekt når jeg sitter og gruer meg...
Ikke så lille, er ille så ille her så det vil ikke ta så lang tid
Så skal jeg ut og handle litt og bake nan-brødene
Jeg gikk på med godt mot, men etter andre bommen kom tårene. Det var vondt, og det stråla i hele venstre side. De sa det kom av at de traff beinet. Kom igjennom til slutt. Hvis dette viser seg å ha effekt, så blir det konkludert med at hodesmertene kom at høyt trykk i hodet, som igjen kommer av empty sella som ble påvist på mr. Det vil si at det kan komme tilbake senere, og at det må tømmes for å lette på trykket. Finnes andre alternativer også, men da skal det gi hyppige og større problemer først. Etter de har sjekket øynene vil de og kunne si om synes er svekket pågrunn av trykk i hodet. Det vil ikke kunne reverseres, men da blir det i allefall ikke verre. Hvis det mot formodning ikke har effekt, så blir det vel vurdering av blandt annet forebyggende for migrene for å starte et sted. Men symtomene heller mer mott trykk enn migrene. Syyyykt sliten og utmattet, men hodepinen, den er fortsatt bedre.Au, som om det ikke er ille nok med et stikk liksom[emoji17] greit å være ferdig med det. Gjør dem ikke noe mer med det?
Ble nesten vant til det for å få yngste.Det er langt i fra noe særlig ålreit i den stolen så greit å slippe en gang ja.
Jaa. Blir jeg bedre nå så konkluderer de med at trykket skaper smerten. Ett skritt nærmere målet.Spennende hva de finner ut
Sikkert snart. 20 min nå...Må jo snart bli din tur nå da. Er så kjett med ventingen på legekontoret[emoji29]
Foreløpig føler jeg meg bedre. Overraskende. Håper ikke for mye, men allikevel.Håper det hjelper da [emoji4] men greit noe endelig skjer [emoji4]
18 ukers ventetid på å legge inn døren, huhei
Tror det er jeksler [emoji173]Så frustrerende![emoji20] har du sjekket om det er tenner?
Mann og unger ute av huset.
Kanskje begynne å jobbe litt
Herlig. Været er nydelig. Fugler kvitrer. Dusjen er tatt og kledd meg. Dongerijakka er tilbake [emoji7] Humøret stiger etter en dusj gitt![]()
Goood morgen!![]()
Klarer vi 5.000 innlegg i denne tråden før Tamara sin bursdag 8. mai![]()
...bah! Hater når folk ikke møter opp til avtalt tid!
Vi er jo halvveis. Så er vel en god sjanse? Om ikke alle skal i konfirmasjoner i helga da? [emoji23]