De to yngste vil være i seng, eldste og mannen kommer nok til å snike til seg littHaha så mann og barn får ikke? [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De to yngste vil være i seng, eldste og mannen kommer nok til å snike til seg littHaha så mann og barn får ikke? [emoji23]
Skal ta celleprøve også så bittelitt mer enn et halvt minutt forventer jeg....Ofte lettere for mamma uansett[emoji28] god de eldste er såpass store så dem klarer en del selv, hadde vært betraktelig mer utfordrende hvis dem hadde vært 2 og 4[emoji28]
Uff, stakar! Forstoppelse er noe forferdelige greier[emoji17] det blir en så ond sirkel ofte også. Håper virkelig kuren virker og hu slipper å få det igjen.
Kjekt med noen kjente som kan gi referat av hva som blir sagt da. Og at neste møte kan følges på web-tv.
Paracet har jeg hørt at er lurt også, jeg tok ikke det sjøl. Og ikke kjente jeg noe heller, ble super overrasket når ho sa ho var ferdig. Og jeg har bakoverliggende livmor og heller ikke født vaginalt, noe som skal gjøre det verre å få den på plass. Men et halvt min etter at jeg satt meg var a ferdig[emoji6] Lykke til i allefall[emoji4]
Jeg tuller ikke når jeg sier at junior gråter fra hun står opp til hun legger seg. Hvordan skal man ikke bli smågal? Hjelper henne det vi kan, men det kjeftes og klages. 3 dagen nå. Ikke 5 minutter mellom sutringa... What to do?
God morgen jenter.
Jeg tror jeg må ordne meg en tråd som heter Skrømts klagetråd [emoji23] Ille negativ om dagen.
Selger de hårstrikk på vanlig butikk?
Skal ta celleprøve også så bittelitt mer enn et halvt minutt forventer jeg....
Det er det. Har utsatt det litt. Legen ville nemlig ta rett etter fødsel men hadde med babyen på etterkontroll så hun ba meg bestille en time og det gikk litt i glemmeboka og så begynte jeg å tenke på spiral og det var en mental prosess å gå gjennom. Så kom brev om snart 3 år siden sist celleprøve fra kreftregisteret og da bestilte jeg time så nå blir det gjort.Og det er jo veldig viktig å få gjort.
Skjønt for lenge siden at du ikke er muslim [emoji23]Nå er ikke jeg muslim, men kristen, så her er det ikke like strengt.
Er veldig flink til å fortelle barna hvorfor vi faktisk feirer høytidene vår.
Er oftere i kirken enn ved bryllup og dåp, dog ikke hver søndag.
Er veldig opptatt slike ting som ærlighet, ikke lyve, ikke banne, for meg var det viktig å være gift før vi fikk barn og så videre
Så utrolig fin du erMusemor når man går så mye at det føles som om føttene faller av med klær som ser forferdelig ut (kunne kanskje hver bare om jeg farget den svart) og skal ikke kjøpe klær på mange mnd![]()
Hadde jeg også gjort om jeg hadde hvert dem [emoji6]De to yngste vil være i seng, eldste og mannen kommer nok til å snike til seg litt
Det er det. Har utsatt det litt. Legen ville nemlig ta rett etter fødsel men hadde med babyen på etterkontroll så hun ba meg bestille en time og det gikk litt i glemmeboka og så begynte jeg å tenke på spiral og det var en mental prosess å gå gjennom. Så kom brev om snart 3 år siden sist celleprøve fra kreftregisteret og da bestilte jeg time så nå blir det gjort.
Så du ønsker deg 31.000 innlegg i denne tråden den måneden med mye å gjøre?Snart 3000 innlegg her og vi er bare på dag 4 i mai. Tenk så gøy det hadde vært med 1000 innlegg her per dag da.. Det hadde blitt litt.
Takk, følere ikke det helt selv på akkurat det bilde da [emoji23]Så utrolig fin du er![]()
Snart 3000 innlegg her og vi er bare på dag 4 i mai. Tenk så gøy det hadde vært med 1000 innlegg her per dag da.. Det hadde blitt litt.
Greit å gjøre når man først er oppi der jaJeg fikk tatt en nå da jeg tok ut spiralen selv om det da bare var et år siden ca jeg gjorde det sist. Men som ho sa, det greit å gjøre det når man først er oppi der[emoji85][emoji28] og det er så lett å glemme slike ting hvis man ikke gjør det med en gang. Altså bestille time til det.
Da har jeg logget av jobben, skal bare skappe av i 5 minutter før jeg rydder kjøkkenet, legger kyllingen i marinaden, støvsuger og vasker gulvene i 2. etasje, rydde nede og tørke over badet nede og gjestedoen