>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
God morgen syvsover. Her er det å få barn avgårde. Slenge meg i dusjen. Jobbe og lage koldtbord med søstra miGod morgen zzzzz. Bra der? Hva er dagens planer?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen syvsover. Her er det å få barn avgårde. Slenge meg i dusjen. Jobbe og lage koldtbord med søstra miGod morgen zzzzz. Bra der? Hva er dagens planer?![]()
Da pipern nå ca daGod morgen
15 min her
Joda. [emoji14] For min del tror jeg der var 6 siden daVar bare ett par sider
Skal inn å ha spinalpunksjon om et par timer. Vet ikke om de skal ta fler prøver.Sykehuset ?
Håper det går over snart![]()
Ja. Kjedesoving. Veldig. Tar musikk på øra og ignorerer alle der ute [emoji23]Deilig det da. Jeg har kanskje spurt før men hva jobber du med?
Haha, kjedesoving da [emoji14]
Syvsovere vel vel. Var oppe kvart på 6 Hehe.God morgen syvsover. Her er det å få barn avgårde. Slenge meg i dusjen. Jobbe og lage koldtbord med søstra mi
Lykke tilSkal inn å ha spinalpunksjon om et par timer. Vet ikke om de skal ta fler prøver.
Ja, nå håper vi det roer seg snart for nå har det blitt mye.
På lørdag [emoji14] Så i dag og i morgen i matlaging. Det går så fint atte.Ja søstre er fint å ha
Koldtbord er deilig. Når er konfirmasjonen?
Uff. Så slitsomtJeg tuller ikke når jeg sier at junior gråter fra hun står opp til hun legger seg. Hvordan skal man ikke bli smågal? Hjelper henne det vi kan, men det kjeftes og klages. 3 dagen nå. Ikke 5 minutter mellom sutringa... What to do?
Da var du faktisk tidligere enn meg [emoji87] Tar det tilbake. Sorry [emoji56]Syvsovere vel vel. Var oppe kvart på 6 Hehe.
God morgenGod morgen jenter.
Har en til kjøleskapet. Dumt den ikke når jekslene. Men hun får litt is i ny og ned. Og en ekstra tannbørste, som hun gnager på [emoji173]Uff. Så slitsomtMå jo bli helt gåen ungen også. Ikke lett. Har dere biteleker i frysa? Kulde kan gjerne hjelpe litt da om det var tennene.
Haha ja aldri sen her. Frøkna er ei tidlig vekkerklokkeDa var du faktisk tidligere enn meg [emoji87] Tar det tilbake. Sorry [emoji56]
Det skal viOkei kose dere![]()
Lykke til i dagGod morgen
Men da var jeg oppeDa pipern nå ca da![]()
He he å jaJoda. [emoji14] For min del tror jeg der var 6 siden daFra jeg la meg
God morgen musemorGod morgen jenter.