☆ Skravletråd Mai ☆

Ai
God alt-for-tidlig-morgen. Junior har en morsom periode. Fra å nesten ikke amme, til å nekte å sove uten puppen i munnen. Og mene morningen starter mellom 4 og 5. Jeg er ikke enig [emoji23] Begynt å hoste nå, men fortsatt ingen feber. Håper dere får en fin dag :)
ai ai det er slitsomt ;)

God alt-for-tidlig-morgen. Junior har en morsom periode. Fra å nesten ikke amme, til å nekte å sove uten puppen i munnen. Og mene morningen starter mellom 4 og 5. Jeg er ikke enig [emoji23] Begynt å hoste nå, men fortsatt ingen feber. Håper dere får en fin dag :)
God morgen

Jeg og har gjort det egentlig [emoji14] Greit nok når man er dårlig. Kjipere når man begynner å bli frisk og utålmodig.

Ja, hjelper å slappe av. Og er spent også så vanskelig å sove. Åh, kan du sove når de er i bhg/skole?
Noen dager kan jeg sove mens de er på skole. Som i går. I dag kaller jobben derimot.

Jeg er trøtt uansett hvor frisk jeg er på sykehuset. Sover sikkert 20 t i døgnet der [emoji23][emoji85]

Noen dager kan jeg sove mens de er på skole. Som i går. I dag kaller jobben derimot.

Jeg er trøtt uansett hvor frisk jeg er på sykehuset. Sover sikkert 20 t i døgnet der [emoji23][emoji85]
Deilig det da. Jeg har kanskje spurt før men hva jobber du med?

Haha, kjedesoving da [emoji14]

Jeg tuller ikke når jeg sier at junior gråter fra hun står opp til hun legger seg. Hvordan skal man ikke bli smågal? Hjelper henne det vi kan, men det kjeftes og klages. 3 dagen nå. Ikke 5 minutter mellom sutringa... What to do?

Back
Topp