☆ Skravletråd Mai ☆

God alt-for-tidlig-morgen. Junior har en morsom periode. Fra å nesten ikke amme, til å nekte å sove uten puppen i munnen. Og mene morningen starter mellom 4 og 5. Jeg er ikke enig [emoji23] Begynt å hoste nå, men fortsatt ingen feber. Håper dere får en fin dag :)

Noen som skravler enda? :smiley-angry026 Får ikke sove! Fortsatt i lykkerus etter gårsdagens positive test! Føler for å rope det ut til familie og venner men er litt tidlig!:smiley-angry017
Gratulerer så masse :D

God alt-for-tidlig-morgen. Junior har en morsom periode. Fra å nesten ikke amme, til å nekte å sove uten puppen i munnen. Og mene morningen starter mellom 4 og 5. Jeg er ikke enig [emoji23] Begynt å hoste nå, men fortsatt ingen feber. Håper dere får en fin dag :)
Oj så tidlig. Håper det blir litt til søvn da :)

God morgen alle sammen. 30 min til klokka piper her. Nekter å bevege meg før [emoji38]

Dere har jammen jammen prata i natt. Natteravner halve gjengen jo [emoji85][emoji38]

Oj så tidlig. Håper det blir litt til søvn da :)
Hun skulle stå opp gitt. Men vi lot pappa sove så lenge som mulig, siden han skal være hjemme med henne mens jeg er på sykehuset [emoji4] Greit å være litt opplagt når hun er i der humøret, blir mye gråt stakars. Fått smertestillende igjen nå, etter hun satt med hele enden på fjernkontrollen i munnen og tygde, så er nok tenner. Hosten er refluksen tenker jeg. Får se om jeg lukker øynene litt til, må dra om 1,5 time omtrent.

Hun skulle stå opp gitt. Men vi lot pappa sove så lenge som mulig, siden han skal være hjemme med henne mens jeg er på sykehuset [emoji4] Greit å være litt opplagt når hun er i der humøret, blir mye gråt stakars. Fått smertestillende igjen nå, etter hun satt med hele enden på fjernkontrollen i munnen og tygde, så er nok tenner. Hosten er refluksen tenker jeg. Får se om jeg lukker øynene litt til, må dra om 1,5 time omtrent.

Snille :) De tenna er kjedelige. Og vonde gitt. Håper de er snart ute da :)

Masse lykke til i dag ♡ Gå å sov en liten powernapp. Gjør godt det :)

Snille :) De tenna er kjedelige. Og vonde gitt. Håper de er snart ute da :)

Masse lykke til i dag ♡ Gå å sov en liten powernapp. Gjør godt det :)
Må jo det [emoji173] Jeg får alltid sove ellers. Ja, nå håper jeg alle kommer på en gang. Haha.

Tusen takk! Jeg er spent. Så blir vel å slappe av uten å sove [emoji14] Er jeg heldig får jeg en seng på akuttmottaket [emoji23]

Må jo det [emoji173] Jeg får alltid sove ellers. Ja, nå håper jeg alle kommer på en gang. Haha.

Tusen takk! Jeg er spent. Så blir vel å slappe av uten å sove [emoji14] Er jeg heldig får jeg en seng på akuttmottaket [emoji23]

Jeg sover alltid godt på sykehuset. Tror de har en magisk knapp der [emoji23]

Godt å bare slappe av også da :) Hjelper på det også. Jeg prøvde sove nå. Men 3 min til pip og full gang igjen med barna nå [emoji39]

Jeg sover alltid godt på sykehuset. Tror de har en magisk knapp der [emoji23]

Godt å bare slappe av også da :) Hjelper på det også. Jeg prøvde sove nå. Men 3 min til pip og full gang igjen med barna nå [emoji39]
Jeg og har gjort det egentlig [emoji14] Greit nok når man er dårlig. Kjipere når man begynner å bli frisk og utålmodig.

Ja, hjelper å slappe av. Og er spent også så vanskelig å sove. Åh, kan du sove når de er i bhg/skole?

Idag skal jeg hjelpe søstra mi med matlaging til konfirmasjon også. Kjedelig. Men må visst [emoji23] Menmen. Jobb først :)
Hva skal dere lage da? :D Ser at det er kjedelig [emoji14] Men dere har selskap i hverandre da. Jeg skal ha med min søster på sykehuset.

Nei da blir det ikke mange valg
Valgene er å rydde bordet ;-)

Og oppbevare "ryddig", tenker på det som en benk men kan være ryddig likevel. Og på sikt rydde plass i boden til det som står under bordet. Og sikkert kaste noe av det....

Back
Topp