☆ Skravletråd Mai ☆

Haha, nei da så[emoji23] får bare slappe av videre daaaa...[emoji56]
Føler du lyver litt når du sier det slik [emoji56] Du tar sikker rennafart nå [emoji23]

Klippe det kort(ere) og farge det :D Så tenker jeg hu styler det ferdig for meg. Planen er konfirmasjon og fest den dagen så [emoji14]

Genialt med frisør før slike ting da[emoji2] jeg skal før konfirmasjon neste helg[emoji6]

Hoho, nei![emoji23] fordi jeg aldri har tenkt tanken på at det er lurt[emoji23]
Hahaha. Ikke jeg heller. Men ble nevnt i tråden her. Og nå er mobil oppi 97% atter en gang. I sofaen. Mens jeg har tasta hele tiden [emoji23][emoji324]

Da er jeg tilbake.
Bare en liten tur i dusjen så får jeg skravlet litt før leggetid.

Hvorfor er forresten alle så mer sexy enn meg på trening?
8b8b77a48ab0d45cc91ab2b75b43f435.jpg

Da kan han lage middag sjæl[emoji12]
Føler jeg også. Men han har vært utav huset i 12 timer på jobb. Mens jeg har daffa med hodet og kropp i hele dag. Tror han har vansker med å sette seg inn i min situasjon når han er sliten også. Så da glemmer han seg litt ut og lurer på hvor maten blir av på en måte.

Veldig viktig

Nå har jeg forøvrig gitt meg for dagen, snuppa sov til min store forundring i vogna utenfor her uten at jeg trillet tur (ble lagt sovende o vogna etter å ha vært båret i meitai site del av "trilleturen" fordi hun sto i vogna, men planen var å gå hjem med hunden, legge henne i vogna, håpe hun ikke våknet mens jeg slapp inn hunden og så trille videre så hun sov Men ble å sendenoen meldinger med mannen som ba meg riste på gassflaska for å se om vi hadde gass, så jeg gjorde det og hun sov, så da kunne jeg likegodt vaske og brette klær mens hun sov og vips fikk jeg gjort mye av det jeg skulle i kveld, allerede da.

Fint for jeg er sliten og trøtt, så jeg satte meg i sofaen med en boks solo og mannen kom mer sandwich og snart skal jeg rett og slett legge meg.

I morgen skal vi tidlig opp, ikke slippe av eldstemann på skolen klokka 8.25 men tvert imot være hos min mor (vanigvis 20 minutter, men tenker vi regner en halvtime jeg på den tiden av døgnet) 8.30 for hun skal passe yngste mens jeg altså tar med meg mellomste tilbake den veien fra mamma, forbi her vi bor og videre et kvarter til, til legen 9.20

Også tenker jeg at jeg skal huske det jeg skrev om tidligere i dag. Ikke grue meg i dag for det som skjer i morgen, det er uansett ikke farlig å ligge i sengen min i kveld så ingenting å være redd for da. (Senere på dagen i morgen har nemlig jeg legetime. Celleprøve er greit nok, men jeg skal sette inn en sprial... Og mannen har googlet og funnet allverdens skrekkhistorier om menn som trwff den og begynte og blø og kvinner som ble "troll" og måtte ta den ut for å ikke miste familien og venner. Han kan virkelig å støtte meg, den fyren... :))

Så bra sovende snuppe lot deg gjøre unna mye av husarbeidet[emoji1]
Og lykke til i morgen, det går nok helt fint![emoji173]️

Back
Topp