Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererNoen som skravler enda?Får ikke sove! Fortsatt i lykkerus etter gårsdagens positive test! Føler for å rope det ut til familie og venner men er litt tidlig!
![]()
3.plass. Så skal ikke klageHvor er du nå?
Ikke galt i det hele tattmen det går jo sannsynligvis bare en vei [emoji23] men kravet skal jeg klare hvertfall. Og da spiller jo ikke nøyaktig plassering så stor rolle
![]()
Tusen takk!Gratulerer

Ser den. Er jo greitt å.ha en oversiktJa, det svinger veldig. Noenganger stemmer det og andre ikke[emoji28] bruker dem bare hvis jeg ikke har vært inne på en stund[emoji6]
Gratulerer så myeNoen som skravler enda?Får ikke sove! Fortsatt i lykkerus etter gårsdagens positive test! Føler for å rope det ut til familie og venner men er litt tidlig!
![]()
Det er jo knallbra3.plass. Så skal ikke klage![]()
Moro med positiv testTusen takk!![]()
Er vel fare for at alle dager ikke blir like aktiveHvis du fortsetter i detta tempoet her så går det hvertfall ikke så veldig nedover[emoji28][emoji6]
Tusen takk!Gratulerer så mye![]()

Hater stress jeg og. Så har egentlig nok tid. Er vel prioriteringen som er problemet [emoji23]
Fulgte tråder er min beste venn [emoji3]
He he sånn er det for alleEr vel fare for at alle dager ikke blir like aktive![]()
Er vel på tide å sove snart
Fikk en god startDet er jo knallbra
He he sånn er det for alleEr vel fare for at alle dager ikke blir like aktive![]()
Ja, helt himmelsk! Hatt lang periode uten mensturasjon og eggløsning! Nesten et år! Så trodde nesten døren hadde lukket seg, men så lyste den positive testen mot meg og jeg måtte bare juble av gledeMoro med positiv test

Når blir termin da?Tusen takk!![]()
Er på 7 jegFikk en god startmen vi får jo se hvordan det går fremover
![]()