>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så bra daHar en til kjøleskapet. Dumt den ikke når jekslene. Men hun får litt is i ny og ned. Og en ekstra tannbørste, som hun gnager på [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daHar en til kjøleskapet. Dumt den ikke når jekslene. Men hun får litt is i ny og ned. Og en ekstra tannbørste, som hun gnager på [emoji173]
Tydligvis [emoji14]Haha ja aldri sen her. Frøkna er ei tidlig vekkerklokke![]()
Neiiida. Skravletråd er ment til å brukes til altJeg tror jeg må ordne meg en tråd som heter Skrømts klagetråd [emoji23] Ille negativ om dagen.
Så du lå ikke bare i senga og venta tålmodig på piping altså?Men da var jeg oppe
Ja, jeg håper jeg slipper oppkast altså! Jeg har helt nojja for det! Jeg pleier besvime hvis jeg blir så kvalm at jeg holder på å kaste oppJeg fant ut at jeg var gravid 14.mai og begynte å spy 19.[emoji85] og da gikk det bare en vei... jeg og var redd SA, men tenkte at hvis jeg skulle være så uheldig så er det og godt at noen vet, og kan være der og støtte. Den champagnefrokosten kan bli vanskelig ja[emoji28]
Takk KenguLykke til i dag
Eller så kan du bare klage her.Jeg tror jeg må ordne meg en tråd som heter Skrømts klagetråd [emoji23] Ille negativ om dagen.
Ja, tenker egentlig det jeg også. Sa til samboer at det er lov å kjøre bil for å sove dupp i dag [emoji14]Så bra daLitt frossen frukt i sånn spisegreie gjerne? Litt av det kalde må jo komme helt bak da også tenker jeg. Når det smelter litt mer
![]()
Bra det [emoji23] Jeg er positiv også altså.Neiiida. Skravletråd er ment til å brukes til alt![]()
Haha, må komme med noe positivt snartEller så kan du bare klage her.
Hva er det denne gang?
Er det ikke greit å klaga litt å få det utHaha, må komme med noe positivt snartEr bare det vanlige, føler jeg klaget hele uka.
Nei gikk i dusjenSå du lå ikke bare i senga og venta tålmodig på piping altså?
Åja. Hadde hu sovna i bil raskt, hadde ikke jeg vært i tvil. Biltur resten av dagen [emoji23]Ja, tenker egentlig det jeg også. Sa til samboer at det er lov å kjøre bil for å sove dupp i dag [emoji14]
Jeg ser det ogsåBra det [emoji23] Jeg er positiv også altså.
Fornuftig du daNei gikk i dusjen
Enkelte. Rema1000 her har ikke, men coop og meny har. Feks.Selger de hårstrikk på vanlig butikk?
Godt med ekstra tidFornuftig du da![]()
Hm må innom å sjekke før jobb daEnkelte. Rema1000 her har ikke, men coop og meny har. Feks.