13 min siden timen min.
Forventet forsinkelser, men ikke noe kjekt når jeg sitter og gruer meg...
Håper det har gått fint[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 min siden timen min.
Forventet forsinkelser, men ikke noe kjekt når jeg sitter og gruer meg...
Tror det er jeksler [emoji173]
Det er typisk, når jeg må dusje mens ungene er hjemme passer jeg ihvertfall på at lillegutt enten sover eller er på badet [emoji6]
Faktisk den ned hvit sjokolade og kokos er fantastisk god så er like godt som is [emoji16] men de andre smaker høgg da [emoji54]Nja. Like og like. Hver sin smak [emoji14] Men enjoy haha
Så bra hun er i bedre form[emoji2]
Koset meg med frisør og shopping idag jeg[emoji7]
Samme her så sliter med å få lagt meg før midnatt [emoji54]Usj. Prøver alltid være rundt 2230 jeg. Men ser ofte klokka går raskere enn jeg trodde da [emoji23]
Det følte jeg også [emoji4]Fornuftig valg!![emoji1][emoji1]
Takk takk [emoji173]️Så fin du er [emoji8]
Føler meg ikke sprek akkurat da [emoji23]Søteste Shadowen vår[emoji7] spreking!
Eller turban.Meg også, men nå ser jeg på hijab som det samme som noen bruker kors, begge deler burde være like akseptert og greit.
Er da flere som dekker håret sitt så hvorfor vi blir såpass diskriminert irriterer meg.
Skal bake nan-brødHva lager du?[emoji4]
Ferding på kjøkkenet og i gangen.Hjelpes....lykke til med alt det[emoji12]
Jeg burde ha hoppa i dusjen, men har ei snuppe som ikke vil sove[emoji85] har nå dille en halvtime så burde jo ha gjort det med en gang ho var lagt[emoji28] nå blir det sikkert krise akkurat etter at jeg har hatt i shampoo[emoji87]
Har hatt det, ja
Jeg har en del på tapeten jeg også gitt. Så mye mulig jeg forsvinner litt [emoji87]
Om ikke blir det vel ikke mat på meg så [emoji23][emoji23]
Ja, det er det. Ikke noe ålreit da feberen er opp mot 40 i flere dager.
Så deilig[emoji2]
Inn, ut. Hente i bhg. Hente hos mamma. HjemmeNå håper jeg virkelig du har kommet deg inn og snart er på tur ut igjen og[emoji4]
Det var jeg, var ute derfra litt over treOg nå må du vel være ferdig [emoji4]
Dusja.Ååh, så deilig[emoji1] håper du koset deg med litt Sara-tid[emoji173]️