☆ Skravletråd Mai ☆

Håper det gikk fint hos tannlegen[emoji4] *grøss*
Jada null hull. Måtte fjerne litt tannstein. Så tok jeg støp av tennene . Skal bleke de ;) så med kontroll/fjerning av tannstein og tannbleking er jeg 5200 fattigere

Når jeg tenker meg over har heller ikke jeg det, så hva er så forferdelig med akkurat hijab
Og det er akkurat derfor jeg kaller hele debatten rasistisk.
De påstår at det bare en en debatt om religiøse hodeplagg, men ingen bryr seg om turban, den lille luen til jødene, drakten til nonner eller andre enn hijaben

Ferdig. Etter 2-3 bom med nåla så traff de og fikk målt og trukket ut litt spinalvæske. Trykket var ikke voldsomt, men lå å vaket litt. Inntil 25 er normalt, jeg lå på 26 så får se om det hjelper noe. Jævlig vondt i hofta etter de bomma. Øyelege neste uke og tilbake til nevro uka etter.
Håper du får noe svar

Og det er akkurat derfor jeg kaller hele debatten rasistisk.
De påstår at det bare en en debatt om religiøse hodeplagg, men ingen bryr seg om turban, den lille luen til jødene, drakten til nonner eller andre enn hijaben
Skal ikke si så mye over det, har jo fått merke også hvor rasistiske enkelte er også

Skoene til snuppa har blitt borte, hun brukte de sist ute i bhg og bhg skjønner ingenting, jaja håper de dukker opp men sko i helga må hun ha så fint et par på salg og etterpå løper hun til mannen og tigger is fra tidligere nevnt iskiosk, som bare kunne ende på en måte
4d08ea931ec87d6781278c5f0e337346.jpg

Han er så svak for disse barna

Back
Topp