Ikke i bruk
Forumet er livet
Jeeeey, vårens første kamp for guttungen. Også på Kengu sin hjemmebane da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ubehagelig og litt vondt. Menssmerter nå. Greit nokHåper det har gått fint[emoji4]
Føler meg ikke sprek akkurat da [emoji23]
Skal bake nan-brød
Ferding på kjøkkenet og i gangen.
Nesten ferdig i stuen, og kyllingen koser seg i marinaden
Dusja.
Og smådubba litt på senga. Dro på butikken og kjøpte paracet og lunsj som jeg så spiste ute i sola før jeg gikk inn til legen
Får noen damer på besøkSå deilig[emoji1] besøk i kveld?
Gikk fort i dag sidenSuperwoman slår til igjen[emoji1]
Jada null hull. Måtte fjerne litt tannstein. Så tok jeg støp av tennene . Skal bleke deHåper det gikk fint hos tannlegen[emoji4] *grøss*
Når jeg tenker meg over har heller ikke jeg det, så hva er så forferdelig med akkurat hijabEller turban.
Har ikke hørt noen si noe galt om det
Og det er akkurat derfor jeg kaller hele debatten rasistisk.Når jeg tenker meg over har heller ikke jeg det, så hva er så forferdelig med akkurat hijab
Ikke santWhat [emoji54] det var da altfor mye for et lett inngrep!
Håper du får noe svarFerdig. Etter 2-3 bom med nåla så traff de og fikk målt og trukket ut litt spinalvæske. Trykket var ikke voldsomt, men lå å vaket litt. Inntil 25 er normalt, jeg lå på 26 så får se om det hjelper noe. Jævlig vondt i hofta etter de bomma. Øyelege neste uke og tilbake til nevro uka etter.
Det er kjipt..glemske foreldre rett og slett [emoji14]
Du er for tregJepp, ihvertfall her på Meny[emoji4]
Kos deg med besøkDa har jeg logget av jobben, skal bare skappe av i 5 minutter før jeg rydder kjøkkenet, legger kyllingen i marinaden, støvsuger og vasker gulvene i 2. etasje, rydde nede og tørke over badet nede og gjestedoen
De tre siste dagene ja [emoji23]Klart det, du løper jo rundt hver dag[emoji12]
Skal ikke si så mye over det, har jo fått merke også hvor rasistiske enkelte er ogsåOg det er akkurat derfor jeg kaller hele debatten rasistisk.
De påstår at det bare en en debatt om religiøse hodeplagg, men ingen bryr seg om turban, den lille luen til jødene, drakten til nonner eller andre enn hijaben