Kos deg i sola
Takk for det[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg i sola
Ah, endelig pause på jobb!![]()
Egg og spekemat![]()
..glemske foreldre rett og slett [emoji14]Så rart
Jentebølgen [emoji14]Hvilket løp da?
Ja, greit å jobbe i bhg når været er bra![]()
Nei men jeg er og det påvirker mitt vokabular [emoji6]Hvem har sagt at jeg ikke er religiøs?
Håper det hjelper da [emoji4] men greit noe endelig skjer [emoji4]Ferdig. Etter 2-3 bom med nåla så traff de og fikk målt og trukket ut litt spinalvæske. Trykket var ikke voldsomt, men lå å vaket litt. Inntil 25 er normalt, jeg lå på 26 så får se om det hjelper noe. Jævlig vondt i hofta etter de bomma. Øyelege neste uke og tilbake til nevro uka etter.
Høres godt ut! Slår vår middag ihvertfall [emoji6]Skal bake Peshawari nan (nan-brød med kokosmasse, rosiner, pistasjenøtter og cashewnøtter)
Deigen må heve minst 2 timer, men helst mye lenger.
Får noen damer på besøk i kveld og skal serveres sammen kyllingvingeklubber indisk-inspirert marinert og "dipp" (avrent yoghurt blandet med søt chili saus, koriander og hakket hvitløk som er stekt myk)
Ja det vil jeg tro! [emoji4]Ja, greit å jobbe i bhg når været er bra![]()
Jeg er nok mer religiøs enn de fleste her inne, men mye mindre enn degNei men jeg er og det påvirker mitt vokabular [emoji6]
Til middag skal vi bare ha Findus fiskegrateng, dette er til damene som kommer i kveld (etter kl 19:30)Høres godt ut! Slår vår middag ihvertfall [emoji6]
Skjuler du sånne sider ved deg? [emoji54]Jeg er nok mer religiøs enn de fleste her inne, men mye mindre enn deg
Haha så mann og barn får ikke? [emoji23]Til middag skal vi bare ha Findus fiskegrateng, dette er til damene som kommer i kveld (etter kl 19:30)![]()
Dere har jammen jammen prata i natt. Natteravner halve gjengen jo [emoji85][emoji38]
God morgen zzzzz. Bra der? Hva er dagens planer?![]()
God morgen all3 sammen
Nå er ikke jeg muslim, men kristen, så her er det ikke like strengt.Skjuler du sånne sider ved deg? [emoji54]
Skal man være muslim krever det dedikasjon, men lett livsstil når man kommer inn i det og det viktigste uansett er motivasjonen bak det man gjør [emoji6]
Åh kjekt da. Var frisør på meg i går . I dag har jeg vært til lege med frøkna. Solt meg. Hos tannlegen nåGod ettermiddag[emoji1]
Farget ettervekst hos frisør, vært på shopping og skal grille med klassen til mellomste[emoji1]
Du da?
Ja i grunnDet beste var vel det siste [emoji6]