☆ Skravletråd Mai ☆

God alt-for-tidlig-morgen. Junior har en morsom periode. Fra å nesten ikke amme, til å nekte å sove uten puppen i munnen. Og mene morningen starter mellom 4 og 5. Jeg er ikke enig [emoji23] Begynt å hoste nå, men fortsatt ingen feber. Håper dere får en fin dag :)

Håper dere også får en fin dag[emoji1]

Nei huff, stakkars gamle mor[emoji17] da skjønner jeg det er vanskelig å være hjemme, for å høre på piping og jamring er ikke ålreit. Og ikke er det ålreit for hunden heller.
Det kan vel væra greit med litt avslappning og kos før det braker løs for fult med alt som må gjøres. Også tar du et skippertak i kveld med stua[emoji6]
Må jo avgjøre om jeg skal på kommunens informasjonsmøte om skolestruktur i dag også. Men føler at 17-19 var en vanskelig tid for mannen som da må være hjemme alene med tre barn og en hund som ikke kan gå i trapp alene. Vi har inngang og der er hundens seng og mat nede, utenfor vårt soverom. Og stue og kjøkken oppe. Har en halv etasje med trapp ned fra ytterdøren til veien også. I det hele tatt mye trapper og etter det fallet i går kveld nøler hun og det virker som at ene bakfoten gir etter. Hun bruker den helt fint når hun løper avsted på veien, men bruker den ikke ned trappetrinn og det går ikke når det er mer enn tre (da bare hopper hun på et vis. Så det da hun tok en tur opp i hagen når jeg luftet henne)

Ikke godt for gamla å ramle, jeg er jo redd hun skal forslå seg helt.

Sålenge jeg tok en dusj og la meg på senga ligger hun på plassen sin og halvsover så det er greit nok. Men går jeg opp vil hun være med (hun har ei seng å ligge og halvsove i oppe også)

Valgene er å rydde bordet ;-)

Og oppbevare "ryddig", tenker på det som en benk men kan være ryddig likevel. Og på sikt rydde plass i boden til det som står under bordet. Og sikkert kaste noe av det....
Altså hadde det vært meg hadde jeg ryddet ting i bod, kjeller og loft for få det "fritt" hjemme [emoji6]

4cbe53eac40d83be2f5893df0795c814.jpg

Jeg skal ned i vekt, urettferdig å måtte gå forbi denne!

Men stikker på jobb og kjøper noen sånne istedenfor
f29063f5f2bd010fa8c6cfbd930b4ac3.jpg

Like godt bare x antall kalorier mindre [emoji23]

Har vært til legen med frøkna, begge levert i barnehagen. Slapper av i sola nå. Vaske litt klær og til tannlege før jeg henter de igjen. Guttungen skal leke med nabogutten senere ellers blir det bare frukt og is i sola ;)

Det beste var vel det siste [emoji6]

Må jo avgjøre om jeg skal på kommunens informasjonsmøte om skolestruktur i dag også. Men føler at 17-19 var en vanskelig tid for mannen som da må være hjemme alene med tre barn og en hund som ikke kan gå i trapp alene. Vi har inngang og der er hundens seng og mat nede, utenfor vårt soverom. Og stue og kjøkken oppe. Har en halv etasje med trapp ned fra ytterdøren til veien også. I det hele tatt mye trapper og etter det fallet i går kveld nøler hun og det virker som at ene bakfoten gir etter. Hun bruker den helt fint når hun løper avsted på veien, men bruker den ikke ned trappetrinn og det går ikke når det er mer enn tre (da bare hopper hun på et vis. Så det da hun tok en tur opp i hagen når jeg luftet henne)

Ikke godt for gamla å ramle, jeg er jo redd hun skal forslå seg helt.

Sålenge jeg tok en dusj og la meg på senga ligger hun på plassen sin og halvsover så det er greit nok. Men går jeg opp vil hun være med (hun har ei seng å ligge og halvsove i oppe også)

Var jo et veldig knotete tidspunkt å ha det på. Det hørtes krevende ut for mannen ja, eller det hørtes krevende ut å være bare en uansett hvem som er alene med det. Hvordan legger minste frøkna seg om dagen da? Går det greit eller bruker hun lang tid?
Håper hunden kommer seg fort og at det bare er lettere forslått hun er. Slitsomt med mange trapper når ho ikke klarer å gå i dem. Og jeg skjønner jo at ho vil være der du/dere er.

Ferdig. Etter 2-3 bom med nåla så traff de og fikk målt og trukket ut litt spinalvæske. Trykket var ikke voldsomt, men lå å vaket litt. Inntil 25 er normalt, jeg lå på 26 så får se om det hjelper noe. Jævlig vondt i hofta etter de bomma. Øyelege neste uke og tilbake til nevro uka etter.

Plutselig uventet "fri" noen timer. Vært hos legen med mellomste, mamma passer yngste. Skulle spise lunsj med dem og trille tur før jeg selv skal til legen 1420 men lillemor er litt mamma-mamma i dag så mormor mener det er best om hun ikke ser meg før jeg henter henne.

Så hva skal jeg finne på i tre timer?
Akkurat det du vil [emoji6]

Ferdig. Etter 2-3 bom med nåla så traff de og fikk målt og trukket ut litt spinalvæske. Trykket var ikke voldsomt, men lå å vaket litt. Inntil 25 er normalt, jeg lå på 26 så får se om det hjelper noe. Jævlig vondt i hofta etter de bomma. Øyelege neste uke og tilbake til nevro uka etter.

Au, som om det ikke er ille nok med et stikk liksom[emoji17] greit å være ferdig med det. Gjør dem ikke noe mer med det?

Back
Topp