Takk!Ja jeg er så lykkelig at jeg klarer ikke sove
Så god følelse[emoji173]️ Blir stas da du endelig kan fortelle det[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Ja jeg er så lykkelig at jeg klarer ikke sove
Jaa ser veldig frem til mamma rollen og familielivetSå spennendeda har du mye og glede deg til
![]()
Jaa! Er 5-6 uker på vei nå, vet ikke når det er "normalt/trygt" å gjøre det offisielt jeg? Jo senere jo bedre såklart men spørs hvor lenge jeg klarer holde det hemmeligSå god følelse[emoji173]️ Blir stas da du endelig kan fortelle det[emoji7]
Jaaaa Håper litt at h*n klarer å vente til over nyttår men blir det julegave klager jeg ikke Har noen julegaver i familien allerede
He he du mener det jaFare for det![]()
Nei nå er det natta her ogsove godt alle sammen
![]()
Ja Å herregud, tårene triller vet du når jeg tenker på det lille nurketDen ser jeg[emoji4] men blir verdens beste gave uansett når h*n kommer[emoji7]
Natta til deg ogsåNei nå er det natta her ogsove godt alle sammen
![]()
Jaa! Er 5-6 uker på vei nå, vet ikke når det er "normalt/trygt" å gjøre det offisielt jeg? Jo senere jo bedre såklart men spørs hvor lenge jeg klarer holde det hemmelig
God natt jenterSes i morgen tenker jeg [emoji56] Ha ei fin natt
![]()
Da legger jeg meg.
Natta
Ja ikkesant Jeg kjenner det ikke på kroppen i det hele tatt og har sånn sett ikke klart å "akseptere" helt at jeg er gravid Samboeren må også bearbeides litt med å fortelle det til folk for tror han er redd for spontanabort! Men jeg tror nok hemmeligheten ikke er hemmelig veldig mange dager Får forklaringsproblemer på 17 mai når vi har fast tradisjon med champagne frokost og jeg er pådriver med champagne vanligvisJeg sa det til de aller nærmeste når jeg var ca like langt som du er nå[emoji4] Da var jeg så sjuk og det var konfirmasjoner og div hver helg. Begrenser seg hvor mange helger man kan være "sjuk"[emoji28]
Ja ikkesant Jeg kjenner det ikke på kroppen i det hele tatt og har sånn sett ikke klart å "akseptere" helt at jeg er gravid Samboeren må også bearbeides litt med å fortelle det til folk for tror han er redd for spontanabort! Men jeg tror nok hemmeligheten ikke er hemmelig veldig mange dager Får forklaringsproblemer på 17 mai når vi har fast tradisjon med champagne frokost og jeg er pådriver med champagne vanligvis
Egentlig ikke vi heller. Bare ikke vandt med det. Noe som er enda mindre grunn til å klage![]()
Sier natta jeg også. Øynene går i kryss.
Jeg kan strikke skjerf og sånn, siden det er rett fremMå berre kunne rett og vrang på mange av tinga, og YouTube er gull verdt! I permisjonen med førstemann lærte eg hekling frå scratch![]()
Ja, det var jo det..Håper det var koselig idag[emoji2]
Joda, var greit nok det..Det bare koselig
Hehe, nei, sant..Du skulle ikke sjekket det da [emoji6]