☆ Skravletråd Mai ☆

Jaaaa Håper litt at h*n klarer å vente til over nyttår men blir det julegave klager jeg ikke Har noen julegaver i familien allerede

Den ser jeg[emoji4] men blir verdens beste gave uansett når h*n kommer[emoji7]

Jaa! Er 5-6 uker på vei nå, vet ikke når det er "normalt/trygt" å gjøre det offisielt jeg? Jo senere jo bedre såklart men spørs hvor lenge jeg klarer holde det hemmelig

Jeg sa det til de aller nærmeste når jeg var ca like langt som du er nå[emoji4] Da var jeg så sjuk og det var konfirmasjoner og div hver helg. Begrenser seg hvor mange helger man kan være "sjuk"[emoji28]

Jeg sa det til de aller nærmeste når jeg var ca like langt som du er nå[emoji4] Da var jeg så sjuk og det var konfirmasjoner og div hver helg. Begrenser seg hvor mange helger man kan være "sjuk"[emoji28]
Ja ikkesant Jeg kjenner det ikke på kroppen i det hele tatt og har sånn sett ikke klart å "akseptere" helt at jeg er gravid Samboeren må også bearbeides litt med å fortelle det til folk for tror han er redd for spontanabort! Men jeg tror nok hemmeligheten ikke er hemmelig veldig mange dager Får forklaringsproblemer på 17 mai når vi har fast tradisjon med champagne frokost og jeg er pådriver med champagne vanligvis

Ja ikkesant Jeg kjenner det ikke på kroppen i det hele tatt og har sånn sett ikke klart å "akseptere" helt at jeg er gravid Samboeren må også bearbeides litt med å fortelle det til folk for tror han er redd for spontanabort! Men jeg tror nok hemmeligheten ikke er hemmelig veldig mange dager Får forklaringsproblemer på 17 mai når vi har fast tradisjon med champagne frokost og jeg er pådriver med champagne vanligvis

Jeg fant ut at jeg var gravid 14.mai og begynte å spy 19.[emoji85] og da gikk det bare en vei... jeg og var redd SA, men tenkte at hvis jeg skulle være så uheldig så er det og godt at noen vet, og kan være der og støtte. Den champagnefrokosten kan bli vanskelig ja[emoji28]

Må berre kunne rett og vrang på mange av tinga, og YouTube er gull verdt! I permisjonen med førstemann lærte eg hekling frå scratch :)
Jeg kan strikke skjerf og sånn, siden det er rett frem :p Og strikket en lue way back when, på videregående :p Har et teppe en plass, som jeg har holdt på med i noen år nå... :p

Back
Topp