☆ Skravletråd Mai ☆

Kroppen mener så hvertfall. Var ikke klar over at man trengte å sove så mye bare fordi man lager ett menneske inni seg liksom :P
Hehe ja men kroppen sier ihvertfall ifra [emoji4]

Greit å kunne låne så lenge det fungerer da :)
Husker når familien til exen hadde ferieleiligheter på kysten av sør italia, var litt kjipt å ikke ha eget sted fordi manglende privatliv, men koslig og italiensk-familie-intenst å være der da [emoji14] (hadde riktignok ikke barn med i beregninga)
Alt går for en periode [emoji6] så lenge vi har eget soverom går det jo bra [emoji4]

Trodde jeg skulle til helsestasjonen for vanlig kontroll av mini i dag, men viser seg at det er tid for første barselgruppe! Og vips, så gruer jeg meg.. :p
Du skulle ikke sjekket det da [emoji6]

Da har du skrevet den altfor detaljert [emoji54]
Dels. Men jeg trenger det. Jeg er listoman og må sette det opp. Dette tid på det og bryte det ned på datoer

Det er sånn jeg klarer organisere meg.

Ja, enig! Får bare sette i gang, har permisjon til mars neste år, skal vel klare å lære meg strikking til da :p
Må berre kunne rett og vrang på mange av tinga, og YouTube er gull verdt! I permisjonen med førstemann lærte eg hekling frå scratch :)

Første gangen leide vi og andre gangen hos svigers, nå har min svigerinne kjøpt ferieleilighet i Alexandria så nå blir vi vel for det meste der [emoji4]
Å så koselog og greit da. Er dere alene og låner da eller med de?

Puh, ferdig på sykehuset for denne gang. Ser ut til at jeg skal tilbake allerede neste uke. Og jeg trengte ikkr å grue meg så mye, de tok meg på høyeste alvor :)

Puh, ferdig på sykehuset for denne gang. Ser ut til at jeg skal tilbake allerede neste uke. Og jeg trengte ikkr å grue meg så mye, de tok meg på høyeste alvor :)
Så bra. Der ser du
Ikke grue deg.

Så bra da. Har tenkt masse på deg i dag [emoji10] Finner de utav noe da? Eller må de ta mer undersøkelser?

Så bra da. Har tenkt masse på deg i dag [emoji10] Finner de utav noe da? Eller må de ta mer undersøkelser?
Så koselig å høre [emoji173] De var innom tanken på migrene med atypiske symptomer, frem til flere leger så på mr bildene. Nå er situasjonen slik at de tror jeg har høyt trykk i hodet pågrunn av funnene på mr, og de legger alt annet litt på is til vi vet dette sikkert. Jeg skal til øyelege til uka, fordi de synes synet er blitt raskt dårlig, også skal jeg inn å ta spinalprøver innen en måneds tid, de skulle konferere litt først. Skal fortsette med Paralgin Forte, og følge med på blodtrykket så ikke det skyter i været. Og ringe legevakt og lege hvis jeg får flere symptomer, eller blir verre i mellom timene. Og kontakte lege om øyne og nese lekker væske. Litt klokere, lettet men spent. Hvis de ikke kan medisinere dette, så vet jeg de må vurdere operasjon. Men får ta spinalprøvene først og se hva de viser.

Så koselig å høre [emoji173] De var innom tanken på migrene med atypiske symptomer, frem til flere leger så på mr bildene. Nå er situasjonen slik at de tror jeg har høyt trykk i hodet pågrunn av funnene på mr, og de legger alt annet litt på is til vi vet dette sikkert. Jeg skal til øyelege til uka, fordi de synes synet er blitt raskt dårlig, også skal jeg inn å ta spinalprøver innen en måneds tid, de skulle konferere litt først. Skal fortsette med Paralgin Forte, og følge med på blodtrykket så ikke det skyter i været. Og ringe legevakt og lege hvis jeg får flere symptomer, eller blir verre i mellom timene. Og kontakte lege om øyne og nese lekker væske. Litt klokere, lettet men spent. Hvis de ikke kan medisinere dette, så vet jeg de må vurdere operasjon. Men får ta spinalprøvene først og se hva de viser.
Godt å lese de virkelig har en plan hvertfall. Og at du er litt klokere. Da vet du hva som skal foregå fremover hvertfall. Så det må jo være litt godt ♡
Håper jeg tiden fremover går raskt.

Back
Topp