>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Eh nei [emoji23] Tror bildet henger på skolen i en bildeutstillingsgreie [emoji39][emoji23][emoji23][emoji23]Du får vise oss om du finner[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eh nei [emoji23] Tror bildet henger på skolen i en bildeutstillingsgreie [emoji39][emoji23][emoji23][emoji23]Du får vise oss om du finner[emoji23]
Usj ja. Regner med du sliter med samme problem innimellom [emoji23]Rart det der[emoji23]
BraJeg ser for meg Bridget Jones i film 1 når du synger så høyt ! [emoji23][emoji10]
Lov detUnnskyld, måtte sove også, overraskende nok [emoji6]
Joa men å ikke tro at jeg klarer froskehopp da [emoji54]Hehe, moro å kunne overraske![emoji1]
Viktig å ikke slite deg ut nå daJeg faller bakpå i racet etter 1500 merker jeg. Ikke heeeelt motivert, også så mye annet som skjer også er jeg trøtt..
Så antar det ikke var sånn i april? Har unngått skravletråden her pga tempoet som pleier å være her [emoji13]Djeezh for et tempo her, vet ikke helt om jeg liker det, føler jeg bare detter av lasset hele tidenVar liksom 30+ sider siden jeg datt av lasset i gårkveld..
Første gangen leide vi og andre gangen hos svigers, nå har min svigerinne kjøpt ferieleilighet i Alexandria så nå blir vi vel for det meste der [emoji4]Så kjekt da5 og 6 mnd ja. Ei stund det altså
Bor dere hos familie da? Eller blir det å leie/låne?
Det så jeg nettopp en video om på fb. Som i går liksom
Hoppe fallskjerm. Hvorfor grue deg kvelden før? Å ligge i senga er nemlig ikke farlig. Mye bedre sagt enn mine ord da (ja. Også noe mer etterpå som ille passet like godt i sammenhengem kanskje)
Har hun hatt fjerde barnesykdom?
Tre dager med høy feber, deretter prikker.
Greit å få sjekket ja
Vi var både på legevakt og fastlege da mi hadde fjerde barnesykdom
Legevakt fordi den vippet 40 og det var to timer til jeg kunne gi ny paracet (og hun var 6 mnd) og fastlegen fordi vi fikk beskjed om lege igjen om feberen varte over 3 døgn. Den varte drøyt 3,5 døgn før den sank og prikkene kom.
Datt av lasset i april også, men da var det fordi jeg var opptatt og sånt. Nå er det vist bare fordi jeg sover halve ettermiddagen og mesteparten av nattaSå antar det ikke var sånn i april? Har unngått skravletråden her pga tempoet som pleier å være her [emoji13]
Ferieleilighet i Alexandria høres fantastisk ut!Første gangen leide vi og andre gangen hos svigers, nå har min svigerinne kjøpt ferieleilighet i Alexandria så nå blir vi vel for det meste der [emoji4]
Jeg la meg jeg. Sovna tvert [emoji56]
Flinke dere har vært til å skravle mens jeg har vært borte![]()
Også hælen da [emoji85]
Aldri blitt det, men alltid like redd for det i helsevesenet. At de skal si det ikke er noe, og at de ikke kan hjelpe meg. Redd for å måtte gå å ikke fungere.. Tusen takkImorgen forstår jeg ikke hva jeg gruet meg for. Standard prosedyre, hehe.
Min spiser sjokolade hele tiden, håpløs [emoji14]
Greys sett
Nå sende meld til trener så sove
Åh nå ble jeg gladFikk det![]()
Okei ha en fin dag på jobbGod morgen
Her er det først jobb og så trening