☆ Skravletråd Mai ☆

Du får vise oss om du finner[emoji23]
Eh nei [emoji23] Tror bildet henger på skolen i en bildeutstillingsgreie [emoji39][emoji23][emoji23][emoji23]

Djeezh for et tempo her, vet ikke helt om jeg liker det, føler jeg bare detter av lasset hele tiden :D Var liksom 30+ sider siden jeg datt av lasset i gårkveld..
Så antar det ikke var sånn i april? Har unngått skravletråden her pga tempoet som pleier å være her [emoji13]

Så kjekt da :D 5 og 6 mnd ja. Ei stund det altså :D Bor dere hos familie da? Eller blir det å leie/låne?
Første gangen leide vi og andre gangen hos svigers, nå har min svigerinne kjøpt ferieleilighet i Alexandria så nå blir vi vel for det meste der [emoji4]

Det så jeg nettopp en video om på fb. Som i går liksom

Hoppe fallskjerm. Hvorfor grue deg kvelden før? Å ligge i senga er nemlig ikke farlig. Mye bedre sagt enn mine ord da (ja. Også noe mer etterpå som ille passet like godt i sammenhengem kanskje)

Ja, det er et godt poeng!

Har hun hatt fjerde barnesykdom?

Tre dager med høy feber, deretter prikker.

Greit å få sjekket ja

Vi var både på legevakt og fastlege da mi hadde fjerde barnesykdom
Legevakt fordi den vippet 40 og det var to timer til jeg kunne gi ny paracet (og hun var 6 mnd) og fastlegen fordi vi fikk beskjed om lege igjen om feberen varte over 3 døgn. Den varte drøyt 3,5 døgn før den sank og prikkene kom.

I natt har snørra kommet gor fult også, pluss at feberen var på 39,4 når hu våkna, rektalt. Den i panna viste 41,7[emoji15] heldigvis visste jeg at den fort kan vise litt vel høyt, ellers hadde nok panikken tatt meg.
Fikk time ved 1-tia så da får vi se hva legen sier.

Så antar det ikke var sånn i april? Har unngått skravletråden her pga tempoet som pleier å være her [emoji13]
Datt av lasset i april også, men da var det fordi jeg var opptatt og sånt. Nå er det vist bare fordi jeg sover halve ettermiddagen og mesteparten av natta :D

Første gangen leide vi og andre gangen hos svigers, nå har min svigerinne kjøpt ferieleilighet i Alexandria så nå blir vi vel for det meste der [emoji4]
Ferieleilighet i Alexandria høres fantastisk ut!

Aldri blitt det, men alltid like redd for det i helsevesenet. At de skal si det ikke er noe, og at de ikke kan hjelpe meg. Redd for å måtte gå å ikke fungere.. Tusen takk :) Imorgen forstår jeg ikke hva jeg gruet meg for. Standard prosedyre, hehe.

Skjønner følelsen du sitter med[emoji173]️ den største skrekken at du får den beskjeden... Men det gjør du jo ikke[emoji2]

Vaskehjelpen her nå. Jeg har kommet meh ut i sola . Snart er frokosten klar. Ungene ble levert til frokost . Havregrøt så de var fornøyde :) og foreldresamtale gikk bra

Back
Topp