Hehe ja men kroppen sier ihvertfall ifra [emoji4]Kroppen mener så hvertfall. Var ikke klar over at man trengte å sove så mye bare fordi man lager ett menneske inni seg liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja men kroppen sier ihvertfall ifra [emoji4]Kroppen mener så hvertfall. Var ikke klar over at man trengte å sove så mye bare fordi man lager ett menneske inni seg liksom![]()
Alt går for en periode [emoji6] så lenge vi har eget soverom går det jo bra [emoji4]Greit å kunne låne så lenge det fungerer da
Husker når familien til exen hadde ferieleiligheter på kysten av sør italia, var litt kjipt å ikke ha eget sted fordi manglende privatliv, men koslig og italiensk-familie-intenst å være der da [emoji14] (hadde riktignok ikke barn med i beregninga)
Du skulle ikke sjekket det da [emoji6]Trodde jeg skulle til helsestasjonen for vanlig kontroll av mini i dag, men viser seg at det er tid for første barselgruppe! Og vips, så gruer jeg meg..![]()
Dels. Men jeg trenger det. Jeg er listoman og må sette det opp. Dette tid på det og bryte det ned på datoerDa har du skrevet den altfor detaljert [emoji54]
Må berre kunne rett og vrang på mange av tinga, og YouTube er gull verdt! I permisjonen med førstemann lærte eg hekling frå scratchJa, enig! Får bare sette i gang, har permisjon til mars neste år, skal vel klare å lære meg strikking til da![]()
Kjekk film det. Kanskje sette den på før unger kommer hjem [emoji23]
Å så koselog og greit da. Er dere alene og låner da eller med de?Første gangen leide vi og andre gangen hos svigers, nå har min svigerinne kjøpt ferieleilighet i Alexandria så nå blir vi vel for det meste der [emoji4]
Fremdeles vond nede i kjeven. [emoji85] Men paracet duger nåSå bra[emoji2] hvordan er munnen?
Så herlig da. Nyt sola [emoji274]Vaskehjelpen her nå. Jeg har kommet meh ut i sola . Snart er frokosten klar. Ungene ble levert til frokost . Havregrøt så de var fornøydeog foreldresamtale gikk bra
Sov noenlunde godt hehe. Men våkna bare 30 min etter [emoji56] Gikk å besøkte ei venninne heller [emoji1]Håper du går sove godtbare ta ettervekst og bli fletta
Ja. Det er vemodig når de blir storePleier å få to veldig glade barn på fanget ♡♡
Gruer meg virkelig til denne tiden er over
Så gøySidan det er fleire strikkarar her inne - Fekk Klompelompebok nr 2 og Paelas til undrr ordinær pris på Klompelompe på Ark i gårHelllooo nye strikkeprosjekt!
![]()
Så bra. Der ser duPuh, ferdig på sykehuset for denne gang. Ser ut til at jeg skal tilbake allerede neste uke. Og jeg trengte ikkr å grue meg så mye, de tok meg på høyeste alvor![]()
Så bra da. Har tenkt masse på deg i dag [emoji10] Finner de utav noe da? Eller må de ta mer undersøkelser?Puh, ferdig på sykehuset for denne gang. Ser ut til at jeg skal tilbake allerede neste uke. Og jeg trengte ikkr å grue meg så mye, de tok meg på høyeste alvor![]()
Åhh kos daSov noenlunde godt hehe. Men våkna bare 30 min etter [emoji56] Gikk å besøkte ei venninne heller [emoji1]
Ikke så ofte det skjer føler jeg lengre. Så var koselig. Satt ute hele tiden ogsåÅhh kos da![]()
Så koselig å høre [emoji173] De var innom tanken på migrene med atypiske symptomer, frem til flere leger så på mr bildene. Nå er situasjonen slik at de tror jeg har høyt trykk i hodet pågrunn av funnene på mr, og de legger alt annet litt på is til vi vet dette sikkert. Jeg skal til øyelege til uka, fordi de synes synet er blitt raskt dårlig, også skal jeg inn å ta spinalprøver innen en måneds tid, de skulle konferere litt først. Skal fortsette med Paralgin Forte, og følge med på blodtrykket så ikke det skyter i været. Og ringe legevakt og lege hvis jeg får flere symptomer, eller blir verre i mellom timene. Og kontakte lege om øyne og nese lekker væske. Litt klokere, lettet men spent. Hvis de ikke kan medisinere dette, så vet jeg de må vurdere operasjon. Men får ta spinalprøvene først og se hva de viser.Så bra da. Har tenkt masse på deg i dag [emoji10] Finner de utav noe da? Eller må de ta mer undersøkelser?
Godt å lese de virkelig har en plan hvertfall. Og at du er litt klokere. Da vet du hva som skal foregå fremover hvertfall. Så det må jo være litt godt ♡Så koselig å høre [emoji173] De var innom tanken på migrene med atypiske symptomer, frem til flere leger så på mr bildene. Nå er situasjonen slik at de tror jeg har høyt trykk i hodet pågrunn av funnene på mr, og de legger alt annet litt på is til vi vet dette sikkert. Jeg skal til øyelege til uka, fordi de synes synet er blitt raskt dårlig, også skal jeg inn å ta spinalprøver innen en måneds tid, de skulle konferere litt først. Skal fortsette med Paralgin Forte, og følge med på blodtrykket så ikke det skyter i været. Og ringe legevakt og lege hvis jeg får flere symptomer, eller blir verre i mellom timene. Og kontakte lege om øyne og nese lekker væske. Litt klokere, lettet men spent. Hvis de ikke kan medisinere dette, så vet jeg de må vurdere operasjon. Men får ta spinalprøvene først og se hva de viser.