☆ Skravletråd Mai ☆

Godt å lese de virkelig har en plan hvertfall. Og at du er litt klokere. Da vet du hva som skal foregå fremover hvertfall. Så det må jo være litt godt ♡
Håper jeg tiden fremover går raskt.
Ja, jeg slapper mer av. Fantastisk lege også. Håper tiden går raskt, og at de får mulighet til å ta meg inn tidligere. De skulle prøve. Litt skummelt, men man får ta det for hva det er :)

Dels. Men jeg trenger det. Jeg er listoman og må sette det opp. Dette tid på det og bryte det ned på datoer

Det er sånn jeg klarer organisere meg.
Men om du blir demotivert av å se på den

Men skjønner godt dette med lister selv altså [emoji6]

Å så koselog og greit da. Er dere alene og låner da eller med de?
Med dem. Altså svigerinnen min jobber i Kuwait så nå sist var hun på jobb så var kun svigermor og svigerfar, og det var bra for tror mannen hadde angret det mye nå om vi ikke hadde hvert med de såpass mye siden svigermor gikk bort for en mnd siden.

Puh, ferdig på sykehuset for denne gang. Ser ut til at jeg skal tilbake allerede neste uke. Og jeg trengte ikkr å grue meg så mye, de tok meg på høyeste alvor :)
Så bra! Fikk du noen smertestillende eller lignende som kunne hjelpe så det ikke blir altfor ille i mellomtiden?

Med dem. Altså svigerinnen min jobber i Kuwait så nå sist var hun på jobb så var kun svigermor og svigerfar, og det var bra for tror mannen hadde angret det mye nå om vi ikke hadde hvert med de såpass mye siden svigermor gikk bort for en mnd siden.
Trist å høre om svigermor da ♡

Så bra! Fikk du noen smertestillende eller lignende som kunne hjelpe så det ikke blir altfor ille i mellomtiden?
Har tatt Paralgin Forte siste måneden, og de vil jeg skal fortsette med det for å ha best mulig livskvalitet i mellomtiden :)

Tror jeg får hive mannen på sofaen i natt og. Lille er urolig, så godt for oss å ha hele senga. Må uansett skifte bleie og gi Ibux i natt om det fortsetter. En ting er bra, hun drikker så mye at nattebleiene renner over.

Bra hun får i seg nok drikke[emoji2]

Tror jeg døser på sofaen litt jeg. Herrefred så utslått man blir når varmen er på plass. Hodet verker, kjeven verker. Vil bare ligge i ett kaldt rom med kulde i nå kjenner jeg. Gjerne en lur hjelper litt. En liten før unga begynner på lekser tenker jeg [emoji85]

Back
Topp