☆ Skravletråd Mai ☆

Nei, så jeg mistenker at det kan være den[emoji4] Men greit å få sjekket da det er så høy feber over flere dager. Og nå syns jeg det lukter så vomdt av munnen hennes[emoji17] Når paraceten funker så er ho i veldig fin form, ellers svinger det fra helt utslått også i bedre form også utslått igjen.
Godt dere fikk ibux da, her tar heldigvis paraceten det så slipper noe annet.[emoji4]
Stakar lille [emoji171] greit å ta en sjekk da ja. God bedring til dere også.

Aaaaaaaaaall by my seeeeeeeeelf. Dont wanna be aaaaaall by my seeelf, anymooooooooooore. (Sunget så høy og surt jeg bare kan).

Ja, like dumt og gå å grue seg hver gang. Man bruker bare masse energi på noe som ikke er vits. Men man gjør det alikevel[emoji28]
Det så jeg nettopp en video om på fb. Som i går liksom

Hoppe fallskjerm. Hvorfor grue deg kvelden før? Å ligge i senga er nemlig ikke farlig. Mye bedre sagt enn mine ord da (ja. Også noe mer etterpå som ille passet like godt i sammenhengem kanskje)

Du beskrev akkurat mi... Ho har og feber opp mot 40 og ingen andre symptomer anner enn litt snørrete. Ho blir 16 mnd neste uke[emoji4] Her blir det lege i morra hvis feberen ikke gir seg litt. heldigvis går den ned med paracet, men rett opp igjen så fort den slutter å virke.

Har hun hatt fjerde barnesykdom?

Tre dager med høy feber, deretter prikker.

Nei, så jeg mistenker at det kan være den[emoji4] Men greit å få sjekket da det er så høy feber over flere dager. Og nå syns jeg det lukter så vomdt av munnen hennes[emoji17] Når paraceten funker så er ho i veldig fin form, ellers svinger det fra helt utslått også i bedre form også utslått igjen.
Godt dere fikk ibux da, her tar heldigvis paraceten det så slipper noe annet.[emoji4]
Greit å få sjekket ja

Vi var både på legevakt og fastlege da mi hadde fjerde barnesykdom
Legevakt fordi den vippet 40 og det var to timer til jeg kunne gi ny paracet (og hun var 6 mnd) og fastlegen fordi vi fikk beskjed om lege igjen om feberen varte over 3 døgn. Den varte drøyt 3,5 døgn før den sank og prikkene kom.

Back
Topp