Det er jo bra detHm.. 72 innlegg har jeg bare. Dette må jeg bli bedre på imorgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo bra detHm.. 72 innlegg har jeg bare. Dette må jeg bli bedre på imorgen![]()
Oi da er det ille! [emoji54] må jo til tannlege for å tilpasse gebis og vedlikehold daBestefar er så redd tannlegen at han har trukket alle tennene sine selv. Med tang.
Skal. Øyeblikk [emoji41] God bedring i hus [emoji8]
Stakar lille [emoji171] greit å ta en sjekk da ja. God bedring til dere også.Nei, så jeg mistenker at det kan være den[emoji4] Men greit å få sjekket da det er så høy feber over flere dager. Og nå syns jeg det lukter så vomdt av munnen hennes[emoji17] Når paraceten funker så er ho i veldig fin form, ellers svinger det fra helt utslått også i bedre form også utslått igjen.
Godt dere fikk ibux da, her tar heldigvis paraceten det så slipper noe annet.[emoji4]
HerligDet gjorde det nok, storesøster syns det var morsomt og ble ihvertfall imponert [emoji13] så får mannen bare være vanskelig [emoji23]
Ja han har gjort det i senere tid. Der trakk de dem 2 siste, og ordna gebiss til han [emoji14] Som han ikke bruker.Oi da er det ille! [emoji54] må jo til tannlege for å tilpasse gebis og vedlikehold da
Høres ut som noe mannen her kunne funnet på å gjort, og han er så treg!Endelig kom jeg meg ned og tror dere ikke mannen klarer å går dusjen rett foran meg..
Oh yes, men går som regel alltid ned i Egypt uansett hvordan jeg spiser [emoji54][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Grei slankekur [emoji39]
Masse god bedring![]()
Stakar lille [emoji171] greit å ta en sjekk da ja. God bedring til dere også.
Samme her.Tror egentlig ikke jeg vil klare det, men det hindrer meg ikke i å prøve
Huff det hadde jeg ikke orket.Ja han har gjort det i senere tid. Der trakk de dem 2 siste, og ordna gebiss til han [emoji14] Som han ikke bruker.
Pleier ofte være porto fra UK ja. Men kjappere kommer det i alle fall,Er likevel gratis shipping, det pleier det ikke være fra UK, men klager ikke![]()
Det så jeg nettopp en video om på fb. Som i går liksomJa, like dumt og gå å grue seg hver gang. Man bruker bare masse energi på noe som ikke er vits. Men man gjør det alikevel[emoji28]
Du beskrev akkurat mi... Ho har og feber opp mot 40 og ingen andre symptomer anner enn litt snørrete. Ho blir 16 mnd neste uke[emoji4] Her blir det lege i morra hvis feberen ikke gir seg litt. heldigvis går den ned med paracet, men rett opp igjen så fort den slutter å virke.
Greit å få sjekket jaNei, så jeg mistenker at det kan være den[emoji4] Men greit å få sjekket da det er så høy feber over flere dager. Og nå syns jeg det lukter så vomdt av munnen hennes[emoji17] Når paraceten funker så er ho i veldig fin form, ellers svinger det fra helt utslått også i bedre form også utslått igjen.
Godt dere fikk ibux da, her tar heldigvis paraceten det så slipper noe annet.[emoji4]
Det har du helt sikkert [emoji23]Så typisk [emoji54]
Har heldigvis lang nok lader til å ligge komfortabelt i sofaen [emoji4]
Hahaha totalen av innlegg i denne tråden. Jeg orker ikke prate til jeg har 1500 innlegg gitt! [emoji23][emoji23][emoji23]Til du har, eller på totalen? [emoji14]
Vi er effektive for øyeblikketSom det skravles